plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۲۶۰۳۸
نشست تشریح دستاوردهای جنگ 55 ساعته

ابوشریف: عملکرد مقاومت و ملت فلسطین درحال توسعه است

روزانه در راه مقاومت شهید می دهیم
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه عملکرد مقاومت و ملت فلسطین پی درپی درحال توسعه و تحول است، تاکید کرد: مسیر نبرد و شهادت با اشغالگران ادامه دارد.
ابوشریف: عملکرد مقاومت و ملت فلسطین درحال توسعه است
ناصر ابوشریف، امروز (چهارشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با خالد قدومی نماینده جنبش جنبش حماس در ایران که به میزبانی خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا)  هم اکنون درحال برگزاری است، افزود: جنبش جهاد اسلامی فلسطین یک جنبش مقاومت است و برای این هدف و آزادسازی سرزمین فلسطین تاسیس شده است.

وی با اشاره به نبردهای بیشمار جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رژیم صهیونیستی در طول سالیان گذشته گفت: تحولی در عملکرد مقاومت و ملت فلسطین ایجاد شده و این مسیر تحولی ادامه دارد.

ابوشریف تصریح کرد: مسیر مقاومت همچنان با قوت ادامه دارد و ما روزانه در این راه شهید می دهیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره شهادت دو تن از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی فلسطین گفت: ملت فلسطین یک ملت مقاومت است و توان جایگزین کردن فرماندهان شهید خود را دارد. ما شهید دادیم اما این عزم ما را نه تنها برای مبارزه کم نکرده بلکه بیشتر هم کرده است. الان شما در کرانه باختری رود اردن شاهد هستید که ما گردان های جنین ، نابلس و طوباس را داریم و این روند به سمت رام الله و طولکرم و.. در کرانه باختری در حال توسعه و گسترش یافتن است. شهادت در طرح بزرگ و غایی آزاد سازی سرزمین فلسطین مانعی نیست. درست است که ما دو تن از فرماندهان ارشد خود یعنی خالد المنصور و الجعبری را از دست دادیم و این خسارت بزرگی است اما جنبش جهاد اسلامی فلسطین یک جنبش منظم است که می تواند جایگزین این فرماندهان شهید را ایجاد کند. ا یر نا
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما