plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۲۵۳۶۶

آمار قربانیان سیل در استهبان فارس به ۱۱ نفر رسید

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: متأسفانه در حادثه سیلاب در رودخانه رودبال استهبان تاکنون ۱۱ نفر جان باختند و ۱۳ نفر مفقود شدند.
آمار قربانیان سیل در استهبان فارس به ۱۱ نفر رسید
به گزارش ایصال نیوز، خلیل عبداللهی گفت: عصر جمعه ۳۱ تیر بارش باران شدید در شهرستان استهبان حوالی سلطان شهباز، وقوع سیل از سد رودبال را به دنبال داشت.

به نقل از استانداری فارس، عبداللهی گفت: به محض وقوع این حادثه طبیعی، فرماندار، بخشدار و نیروهای امدادی برای بررسی جزئیات ماجرا به محل حادثه اعزام شدند.

عبداللهی گفت: همچنین بر اثر این سیلاب ۵۵ نفر گرفتار این حادثه شدند که توسط نیروهای امدادی و عملیاتی و نظامی نجات یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: ۱۵ خودرو نیز دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ خودرو از آب خارج شد.

بر اساس آخرین گزارش، آمار قربانیان سیل در استهبان فارس به ۱۱نفر و شمار مفقودان به ۱۳نفر رسید.

پیشتر استاندار فارس ضمن تشریح آخرین وضعیت سیلاب در شرق استان، از افزایش شمار فوتی‌ها در شهرستان استهبان خبر داده بود.

محمدهادی ایمانیه شامگاه جمعه ٣١ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز تأسف از این حادثه و تسلیت به خانواده قربانیان، بیان کرد: ساعت ٥ بعدازظهر جمعه باران شدیدی برخی از شهرستان‌های فارس به ویژه شهرستان نی‌ریز را در برگرفت که منجر به سیل شد.

او با بیان اینکه تعدادی از هموطنان عزیز که در بستر رودخانه در حال تفریح بودند دچار سیل گرفتگی شدند، گفت: جستجو در شهرستان استهبان همچنان ادامه دارد.

استاندار فارس همچنین با بیان اینکه فوتی‌ها مربوط به شهرستان استهبان است، افزود: در شهرستان‌های نی‌ریز و داراب خوشبختانه گزارشی از فوتی نداشته‌ایم.

ایمانیه با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش‌ در برخی از نقاط فارس از اوسط هفته پیش‌رو، توصیه کرد: همونطنان به ویژه در شرق فارس باید به هشدارها توجه و از تردد و اسکان در حاشیه ردخانه‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما