plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۴۰۶۳
وحشت صهیونیست ها از احیای برجام

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: احیای برجام هیچ محدودیتی به اسراییل تحمیل نخواهد کرد

هراس اسرائیلی ها از انتقام قریب الوقوع ترور شهید خدایی
وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه اسراییلی "جروزالم پست"، با اشاره به اینکه احیای برجام هیچ محدودیتی برای اسراییل تحمیل نخواهد کرد، گفت: در صورت اجرای توافق جدید با ایران، این توافق شامل اسراییل نخواهد شد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: احیای برجام هیچ محدودیتی به اسراییل تحمیل نخواهد کرد
به گزارش ایصال نیوز، یائیر لاپید، در این باره، با فرافکنی، مدعی شد: احیا برجام هیچ محدودیتی برای اسراییل نخواهد بود و ما هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم تا مطمئن شویم ایران به یک کشور در آستانه کسب سلاح هسته ای تبدیل نخواهد شد.

(ایران سالهاست که بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود تأکید دارد و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز به رغم نظارت بی سابقه و بازرسی های گسترده طی سالیان متمادی، شواهد مستحکمی در رابطه با انحراف برنامه صلح آمیز هسته ای ایران به سمت مقاصد نظامی، نیافته است)

لاپید در پاسخ به این سوال که آیا با ترورها و حملات اخیر به تاسیسات هسته ای و نظامی در داخل ایران، تغییری جدید در سیاست اسراییل در رابطه با اقداماتی که علیه ایران انجام می دهد، صورت گرفته است؟ بدون اظهار نظر صریح درباره حملات و ترور اخیر (شهید صیاد خدایی) در ایران، گفت: ما به دنیا گفته ایم که مایل به درگیری نیستیم. ایران می گوید که می تواند جنگ را به اسراییل (سرزمین های اشغالی) بکشاند و اسراییل هرگز قادر نخواهد بود جنگ را به درون ایران بیاورد. قرار نیست این اتفاق بیفتد. بازی آن طور که آنها می خواهند پیش نخواهد رفت.

او ادعا کرد: من می‌دانم چرا آنها (ایران) احساس می‌کردند که استراتژی شان درباره جنگ در مرزهای اسراییل در سال‌های گذشته کار می‌کرد، اما با این دولت (جدید) این استراتژی آنها کارساز نیست.

این در حالی ست که پس از ترور ناجوانمردانه شهید صیاد خدایی توسط رژیم صهیونیستی، این رژیم از ترس پاسخ قریب الوقوع و مقتدرانه ایران، دچار رعب و وحشت عجیبی شده است.  

انتهای پیام/*
۱
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما