plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۲۳۹۵۶

فضائلی: سوپرانقلابی‌ها شعار می‌دهند و به واقعیت‌های کشور توجه لازم را ندارند

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با اشاره به معیارهای انقلابی گری که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان از جمله ساده‌زیستی، مسئولیت‌پذیری، مردمی بودن، مقدم داشتن حل مسائل اصلی، همکاری صمیمانه با قوا و پایبندی کامل به قانون اساسی، گفت: کسانی که می‌خواهند انقلابی باشند باید این ویژگی‌ها را داشته باشند، سوپرانقلابی‌ها کسانی هستند که شعار می‌دهند و به واقعیت‌های کشور توجه لازم را ندارند و با صدای بلند صحبت کرده یا شعار می‌دهند.
فضائلی: سوپرانقلابی‌ها شعار می‌دهند و به واقعیت‌های کشور توجه لازم را ندارند
به گزارش ایصال نیوز از خانۀ ملت، مهدی فضائلی با یادآوری دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس و فرمایشات ایشان درباره سوپرانقلابی‌ها، به آفت سوپرانقلابی‌ها برای مجلس انقلابی اشاره کرد و گفت: آنچه که حضرت آقا درباره سوپرانقلابی‌ها گفتند، بیان یک تجربه در اوایل انقلاب و افرادی بود که دارای خصوصیات خاصی بودند، سوپرانقلابی‌ها کسانی هستند که از مسیر اعتدال برای انقلابی بودن خارج شده و می‌شوند و آرمان گرایی و واقع‌بینی‌ها در آنها غلبه پیدا می‌کند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری افزود: سوپرانقلابی‌ها، کسانی هستند که درک درستی از واقعیت‌ها ندارند و صرفا آرمان‌گرایی را دنبال می‌کنند و همانطور که رهبری فرمودند این افراد نمی‌توانند طاقت بیاورند و زود تسلیم می‌شوند، این آفت بزرگی است؛ اینکه افراد از مسیر اعتدال خارج و افراط و تفریط را در پیش گیرند، آفت‌هایی را در پی دارد و اگر مجلس انقلابی دچار چنین آفتی شود، بعد از مدتی نه چندان طولانی شاهد خواهیم بود که سوپرانقلابی‌ها با عدم توجه به واقعیت و با آرمان گرایی دچار تفریط شده و آرمان‌های اصلی انقلابی را فراموش کرده و تسلیم واقعیت‌های واهی می‌شوند که با مسیر انقلابی فاصله زیادی دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: سوپر انقلابی آفت بزرگی است که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن هشدار دادند تا شاهد چنین آفتی برای مجلس انقلابی فعلی نباشیم.

فضائلی با اشاره به معیارهای انقلابی گری که رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان از جمله ساده‌زیستی، مسئولیت‌پذیری، مردمی بودن، مقدم داشتن حل مسائل اصلی، همکاری صمیمانه با قوا و پایبندی کامل به قانون اساسی، گفت: کسانی که می‌خواهند انقلابی باشند باید این ویژگی‌ها را داشته باشند، سوپرانقلابی‌ها کسانی هستند که شعار می‌دهند و به واقعیت‌های کشور توجه لازم را ندارند و با صدای بلند صحبت کرده یا شعار می‌دهند.

این فعال رسانه‌ای یادآور شد: رهبری در دیدار با نمایندگان اشاره کردند یکی از مواردی که نشانه انقلابی بودن نیست نطق‌های میان‌دستورِ پر شورِ همراه با اعتراض و عصبانیت است، این نطق‌ها ویژگی سوپرانقلابی‌هاست. بیان نطق‌های پرشور بدون توجه به معیارهای اصلی انقلابی مانند ساده‌زیستی، مردمی بودن و غیره و صرفاً با در نظر گرفتن جنبه‌های شعاری از خصوصیات سوپرانقلابی‌ها است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری افزود: اگر مجلس می‌خواهد انقلابی بماند باید همین چند خصوصیت انقلابی بودن را مد نظر قرار دهد تا همین مسیر انقلابی مجلس حفظ و صیانت شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما