plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۲۱۵۶۹
با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر

سه هزار و 600 بسته اقلام غذایی به مناطق سیل زده جنوب و جنوب شرقی ارسال شد

نقش مردم با اهداف خیرخواهانه در انقلاب اسلامی ماندگار است
صبح امروز، سه هزار و ۶۰۰ بسته اقلام غذایی به همت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با حضور دبیرکل این جمعیت بارگیری و برای خانوارهای نیازمند و متاثر از سیل‌های اخیر در جنوب و جنوب شرقی ایران ارسال شد.
سه هزار و 600 بسته اقلام غذایی به مناطق سیل زده جنوب و جنوب شرقی ارسال شد
به گزارش ایصال نیوز از هلال احمر، یعقوب سلیمانی با حضور در محل بارگیری و اعزام این کمک‌ها گفت: بسته‌های کمک‌های معیشتی برای خانوارهای نیازمند و متاثر از سیل‌های اخیر در جنوب کرمان و فارس، استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان و با استاندارد نیاز یک ماهه خانوارهای ۵ نفره تهیه شده است.

سلیمانی افزود:  جمعیت هلال‌احمر همواره به دنبال هم افزایی و استفاده از ظرفیت خیرین حقیقی و حقوقی در کشور است تا با ایجاد مسیری امن و بر اساس ارزیابی‌های داوطلبان در مناطق محروم، کمک‌ها را به دست خانوارهای مستحق‌ برساند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر نقش و فداکاری داوطلبان هلال‌احمر در جمع‌آوری و ارسال کمک‌های معیشتی به مناطق محروم کشور بی‌بدیل دانست و گفت: پشتیبانی مردم از هلال‌احمر راه‌گشاست و باید این سرمایه اجتماعی را در سایه برادری، مودت و دوستی افزایش دهیم.

سلیمانی با اشاره به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: نقش مردم با اهداف خیرخواهانه در انقلاب اسلامی ماندگار است و تداوم حضور آن‌ها برکتی است که همچنان جاری است و کمک‌های مردمی برای نیازمندان از نشانه‌های استمرار مردم در این میدان است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تاکید کرد:  هلال‌احمر پس از بلایای طبیعی، آسیب‌دیدگان را رها نمی‌کند و در تلاش است از آلام مردم نیازمند و محروم متاثر از سیل، زلزله و خشکسالی بکاهد.

همچنین رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر نیز در مورد اعزام این کاروان کمک‌های بشردوستانه گفت: جمعیت هلال احمر با همکاری خیریه نیک‌گامان جمشید تهران توانست۳۶۰۰ بسته‌ کمک‌های معیشتی به ارزش 4 میلیارد ریال را برای خانواده‌های سیل زده در جنوب و جنوب شرقی کشور تهیه کند.

وحید سلیمی افزود: خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در ماه‌های گذشته نیز اقلامی را تهیه و برای مردم محروم در جنوب‌شرقی کشور در اختیار سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر قرار داده است که توزیع آن ها کمک خوبی برای خانوارهای مناطق کم برخوردار بود.

سلیمی یادآوری کرد: سازمان داوطلبان تا کنون بیش از ۱۶ میلیارد تومان کمک در قالب اقلام زیستی به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل در جنوب ایران کمک کرده است.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: ارزیابی امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر از مناطق آسیب‌دیده به ما کمک می‌کند تا بدانیم که مردم آن مناطق چه نیازهایی دارند و کمک‌های بشردوستانه براساس اولویت نیازمندی آن‌ها فراهم می‌شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما