plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۲۱۲۴
حمله مجدد رژیم صهیونیستی به سوریه

اسرائیل قنیطره و اطراف دمشق را مورد تهاجم موشکی قرار داد

در حمله موشکی دشمن صهیونیستی به قنیطره، علاوه بر خسارات مادی، 11 نظامی سوری کشته و زخمی شدند
سامانه‌های دفاع هوایی ارتش سوریه حمله دشمن صهیونیستی را که برخی مواضع در جنوب غرب دمشق و حومه قنیطره را هدف گرفت و منجر به کشته شدن سه تن و زخمی شدن هفت سرباز سوری شد، رهگیری کردند. رژیم صهیونیستی مدعی شد، دو آتشبار و چندین سایت رصد اطلاعات در منطقه جولان و نیز یک آتشبار سامانه‌ دفاع هوایی از نوع sa۲ مورد هدف حمله آنها به سوریه بوده است.
اسرائیل قنیطره و اطراف دمشق را مورد تهاجم موشکی قرار داد
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری سانای سوریه به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: سامانه پدافند هوایی ارتش عربی سوریه تهاجم هوایی صهیونیستی علیه بعضی مواضع نظامی واقع در جنوب غرب دمشق را رهگیری و دفع کرد. این تهاجم باعث شهادت 3 نظامی و جراحت 7 تن دیگر شد. این مقام نظامی سوریه به سانا تصریح کرد: در ساعت 3:22 دقیقه بامداد امروز چندین راکت دشمن صهیونیستی در آسمان جولان اشغالی ظاهر شد که بلافاصله ارتش سوریه با پدافند هوایی به مقابله با آن اقدام کرد و تعدادی از آنها ساقط شد و برخی نیز به اهدافی در جنوب غرب دمشق اصابت کرد.
همچنین: در ساعت 4:10 بامداد مجددا رژیم صهیونیستی چند موشک به سوی حومه شرقی قنیطره شلیک کرد این تهاجم به شهادت 3 نظامی و جراحت 7 تن دیگر و وقوع خسارات مادی منجر شد.
در هفدهم ماه گذشته میلادی نیز سامانه‌های دفاع هوایی سوریه اهداف متخاصم را که به سمت قنیطره می‌آمدند، منهدم کردند. این در حالی است که آویخای ادرعی،‌ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد،‌ ارتش این رژیم در واکنش به شلیک دو راکت از جبل الشیخ در شمال جولان که شب گذشته انجام شد، اهدافی نظامی در سوریه را هدف قرار داد. وی مدعی شد، از بین اهداف مورد هدف گرفته شده دو آتشبار، چندین سایت رصد اطلاعات در منطقه جولان و نیز یک آتشبار سامانه‌ دفاع هوایی از نوع sa۲ هستند.
مخالفان سوری نیز مدعی شدند که حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی، مواضع و انبار تسلیحاتی حزب‌الله لبنان در جنوب دمشق را هدف قرار داده است.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما