plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۲۰۵۸۷

بیانیه نیروهای امنیتی عراق درباره جنایت هولناک قتل ۲۰ نفر در استان بابل

واحد اطلاع رسانی و رسانه امنیتی عراق امروز(جمعه) بیانیه ای درباره جنایت هولناک کشته شدن بیست نفر در منطقه جبله واقع در شمال استان بابل که شب گذشته رخ داد، بیانیه ای صادر کرد.
بیانیه نیروهای امنیتی عراق درباره جنایت هولناک قتل ۲۰ نفر در استان بابل
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از الفرات، در این بیانیه آمده است: نیروهای امنیتی دو متهم تروریستی را در منطقه «جبله» واقع در شمال استان بابل تحت تعقیب قرار دادند و پس از آنکه عرصه برآنها تنگ شد، به سمت نیروهای امنیتی کورکورانه تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن شماری از نیروهای امنیتی شد.

این مرکز افزود: نیروهای امنیتی در پی پیدا شدن اجساد شماری از شهروندان در یک منزل در همین منطقه، تحقیقات خود را شروع کردند که جزئیات کامل به زودی ارائه خواهد شد. جزئیات این حادثه حاکی از آن است که دو متهم تروریستی پس از آنکه وارد یک منزل شدند، همه اعضای خانواده آن را به قتل رساندند و با نیروهای امنیتی که منزل را محاصره کرده بودند وارد درگیری شدند.

براساس بیانیه عملیات امنیتی بابل، درگیری ها بین دو متهم تروریستی و نیروهای امنیتی ساعت هفت شب به پایان رسید که بعد از آن نیروهای امنیتی وارد خانه شدند و با اجساد همه اعضای خانواده صاحب منزل روبرو شدند.

بر اساس این بیانیه، در این جنایت هولناک، بیست نفر از جمله چند کودک به دست تروریست ها کشته شدند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : شفقنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما