plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۱۹۸۸۶

انگلیس، حماس را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد

واکنش حماس به رفتار متناقض و خصمانه دولت انگلیس
وزارت کشور انگلیس جنبش حماس را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده و طی روزهای آتی این موضوع در پارلمان این کشور نیز مطرح خواهد شد. حماس با صدور بیانیه ای تاکید کرد: این تصمیم انگلیس خصمانه و جانبداری از اسرائیل است.
انگلیس، حماس را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داد
به گزارش ایصال نیوز، نشریه تایمز روز جمعه اعلام کرد وزارت کشور انگلیس جنبش حماس را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده و قرار است پریتی پاتل وزیر کشور بریتانیا هفته آینده این موضوع را در پارلمان مطرح کند.

وزارت امور خارجه انگلیس نیز از این اقدام وزارت کشور در گنجاندن حماس در فهرست تروریستی استقبال کرده است.

نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل از این اقدام انگلیس استقبال کرده و مدعی شده حماس یک گروه تروریستی است که باید بدون شک این کار را انجام داد.

* واکنش حماس به رفتار متناقض و خصمانه دولت انگلیس
جنبش حماس با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدامم خصمانه،تصریح کرد: انگلیس به جای اصلاح اشتباه خود در برابر فلسطینی ها در مورد بیانیه بالفور، بر ادامه این اشتباه اصرار دارد.

حماس افزود: مقاومت در برابر اشغالگران با هر وسیله موجود ازجمله سلاح مقاومت، حق همه ملت های تحت اشغال است.

در بیانیه حماس آمده است اشغالگری، تروریسمی است که جنایت جنگی و جنایت ضد بشریت انجام می دهد.تعرض به مقدسات و ترساندن افراد در محل عبادت، تروریسم است. سرقت زمین ها و شهرک سازی، وحشیانه تریم نوع تروریسم است. جامعه جهانی باید رفتارهای دوگانه و نقض آشکار قوانین بین المللی را کنار بگذارد.

حماس از ملت و گروه های فلسطینی و طرفداران مسئله فلسطین در انگلیس و اروپا خواست این تصمیم را محکوم کنند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما