plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۱۷۰۸
غزه مقاوم در آتش خون

ترکیه خواستار واکنش جهان بر ضد حملات رژیم صهیونیستی شد

خشونتی که اسرائیل اعمال می‌کند جنایت علیه بشریت است
مقامات ترکیه و فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی و از جمله حمله اسرائیل به دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه را به شدت محکوم کردند. با انفعال جامعه جهانی، غزه با بوی باروت به استقبال ماه رمضان می رود.
ترکیه خواستار واکنش جهان بر ضد حملات رژیم صهیونیستی شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای حمله اسرائیل به ساختمان دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه را به شدت محکوم کرده و جامعه جهانی را به واکنش علیه این حمله فراخواند.
در این بیانیه آمده‌است: ''حملات کوکورانه و نسنجیده اسرائیل که موجب جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی انسان بی گناه شده و این بار ساختمان خبرگزاری آناتولی در غزه را هدف قرار داده است را به شدت محکوم می کنیم و جامعه جهانی را به واکنش علیه اقدامات اسرائیل که موجب افزایش تنش در منطقه شده است، فرا می خوانیم.''
مولود چاووش‌اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه نیز گفت: حمله به دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه نشانه دیگری از تجاوز اسرائیل است، خشونتی که اسرائیل اعمال می‌کند جنایت علیه بشریت است.
مقامات ترکیه و فلسطین، حمله اسرائیل به دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه را به شدت محکوم کردند.  
 گفتنی است، جنگنده‌های ارتش اسرائیل، ساختمانی که دفتر خبرگزاری آناتولی در غزه نیز در آن قرار دارد را بمباران کرد. بر اساس اعلام خبرنگاران آناتولی پیش از آغاز حمله با آتش هشدار جنگنده های اسرائیل، کارمندان خبرگزاری ساختمان را ترک کرده اند.
در ۴۸ ساعت گذشته رزیم صهیونیستی صدها نقطه در غزه را با گلوله باران و بمباران هوایی منهدم کرده است و  گروههای مقاومت فلسطینی نیز در پاسخ حدود ۵۰۰ راکت و موشک به مراکزی در سرزمینهای اشغالی شلیک کرده اند. مقاومت فلسطین تهدید کرده است در صورت ادامه حملات صهیونیستها، شهر عسقلان، فرودگاه بن گورین و نیروگاه دیمونا را مورد هدف قرار خواهد داد.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما