plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۱۷۰۰
در ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد

جنگنده های رژیم صهیونیستی بیش از ۹۹ بار غزه را بمباران کردند

شلیک بیش از ۳۳۰ فروند موشک به شهرهای اشغالی صهیونیست نشین
در حالی که جوامع بین المللی و حقوق بشری در انفعال بسر می برند و رژیم صهیونیستی بی امان در حال بمباران و گلوله باران غزه است، حماس و جهاد اسلامی با تشکیل «اتاق عملیات مشترک» طی ۲۴ ساعت گذشته اقدام به بی سابقه ترین عملیات موشک باران در دورترین و نزدیک ترین شهرک های صهیونیست نشین کردند. همزمان دولت مصر در حال میانجی گری برای ایجاد آتش بس میان مقاومت و اسرائیل در آستانه ماه رمضان است.
جنگنده های رژیم صهیونیستی بیش از ۹۹ بار غزه را بمباران کردند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از منابع خبری فلسطینی، شمار شهدای فلسطینی که از روز گذشته در حملات و بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند به ۱۲ تن و شمار زخمی ها به ۷۰ تن رسید.
منابع خبری اعلام کردند که حملات جنگنده‌ بمب افکن ها و گلوله باران توپخانه رژیم صهیونیستی بر مناطق مختلف غزه همچنان بدون وقفه ادامه دارد.
«پایگاه خبری معا» اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته، دهها ساختمان مسکونی غیر نظامی و چندین مرکز متعلق به حماس و جهاد اسلامی و همچنین یک ساختمان بلند مرتبه متعلق به خبرگزاری آناتولی ترکیه مورد هدف بمباران قرار گرفت و کاملا منهدم گردید. رژیم صهیونیستی با ابراز ترس و نگرانی از حملات موشکی بی سابقه مقاومت به اسرائیل اعلام نموده که باید ظرف دو روز آینده به این حملات پایان داده شود.
 سازمان جهاد اسلامی و جنبش حماس نیز با تشکیل «اتاق عملیات مشترک» و در یک هماهنگی عملیاتی، در پاسخ به ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بسیاری از  شهرکهای صهیونیست نشین از جمله «بئر سبع» و «اشدود» در داخل اراضی اشغالی را با شلیک بیش از ۳۳۰ موشک مورد هدف قرار دادند و همزمان طی بیانیه ای تهدید کردند که در صوردت ادامه حملات هوایی اسرائیل به غزه، مراکز نفتی و اتمی اسرائیل را حتی در دور ترین نقطه هورد هدف قرار خواهند داد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند با واکنش سامانه گنبد آهنین اکثر موشکهای شلیک شده از غزه را منهدم نموده اما دهها موشک به مناطقی در اسرائیل اصابت نموده و خسارات و تلفاتی را درپی داشته است. همچنین رژیم صهیونیستی اعلام کرد، شهرداری دیمونا تصمیم گرفته تا پناهگاه‌های عمومی این شهر را باز کند. منابعی در مقاومت فلسطین نیز خبر دادند که موشک‌های مقاومت، پایگاه هوایی حاتسریم و فروگاه نظامی نیفاتیم را هدف قرار دادند.
همزمان با گلوله باران و حملات هوایی پی در پی به غزه که منجر به شهادت ۱۲ نفر از جمله یک مادر و کودک  و زخمی شدن ۷۰ نفر شد، قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز مناطقی از نوار ساحلی غزه را گلوله باران کردند.
همچنین در پی شلیک صدها فروند موشک به سوی شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه دست کم یک تن کشته و  13 صهیونیست مجروح شده‌اند.
منابع فلسطینی همچنین گفتند که پایگاه هوایی «حتسریم» و فرودگاه نظامی «نوایم» در فلسطین اشغالی نیز هدف چند فروند راکت نیروهای مقاومت قرار گرفت.
مقامات مصری نیز برای توقف حملات دو طرف و میانجیگری برای آتش بس موقت میان گروه های مقاومت و اسرائیل مذاکراتی را آغاز کرده اند،تا شاید با آغاز ماه مبارک رمضان این درگیری ها متوقف شود. 
غزه که با حاکمیت حماس و جهاد اسلامی اداره می شود، از ۱۳ سال پیش، در محاصره نظامیان رژیم صهیونیستی است و در این مدت ارسال پول، غذا و دارو به غزه با ممانعتها و مشکلات بسیار زیادی مواجه است.
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما