plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۱۶۵۱۵

حمله موشکی گسترده «سرایا القدس» به تل‌آویو

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فسطین در پاسخ به حملات جنایتکارانه دشمن صهیونیستی به شمال نوار غزه، ده‌ها موشک و راکت به سمت تل آویو و چند شهرک و شهر اشغالی شلیک کرد.
حمله موشکی گسترده «سرایا القدس» به تل‌آویو
به گزارش ایصال نیوز، «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی بامداد امروز جمعه اعلام کرد که ده‌ها فروند موشک و راکت به سمت شهرک‌های «نتیفوت»، «سدیروت»، «عسقلان»، «اشدود» و شهر «تل آویو» و دیگر شهرهای اشغالی شلیک کرده است.

سرایا القدس تأکید کرد که این حمله موشکی و راکتی در پاسخ به جنایات وحشیانه دشمن صهیونیست علیه غزه صورت گرفته است.

منابع صهیونیستی بامداد امروز از به صدا درآمدن آژیر خطر در پایگاه هوایی بلماخیم که مخصوص آزمایش‌های موشکی و دفاعی است، خبر دادند، همچنین این منابع از به صدا درآمدن آژیر هشدار در تل‌آویو خبر دادند.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز، در ادامه جنایات خود علیه غزه، مجددا غزه را هدف قرار داد.

منابع فلسطینی می‌گویند که تانک‌های اسرائیلی بامداد جمعه مناطقی از غزه را گلوله باران کردند. همزمان، جنگنده‌های اسرائیلی نیز به یکی از پایگاه‌های مقاومت در جنوب اردوگاه المغازی در غزه حمله کردند که به دنبال آن تعدادی مجروج شدند.

*هشدار سخنگوی قسام به صهیونیست‌ها درباره تهاجم زمینی به غزه

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام در بیانیه‌‎ای خطاب به صهیونیست‌ها با اشاره به طرح احتمال حمله زمینی به غزه، تأکید کرد: قطعاً ورود زمینی دشمن به هر نقطه‌ای از نوار غزه، فرصتی مناسب برای هلاکت و اسارت شمار بیشتری از نیروهای دشمن خواهد بود و ما آماده‌ایم به‌یاری خداوند درسی فراموش‌نشدنی به دشمن بدهیم.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما