plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۱۶۴۵۵

پایان ضرب الاجل مقاومت و آغاز حملات موشکی به شهرک های صهیونیستی

منابع فلسطینی از حمله به گشتی اشغالگران در شمال غزه خبر دادند، همچنین خبرنگار العالم از شنیده شدن سه انفجار در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.
پایان ضرب الاجل مقاومت  و آغاز حملات موشکی به شهرک های صهیونیستی
به گزارش ایصال نیوز، منابع فلسطینی گزارش دادند که در پی حمله موشکی مقاومت به قدس، جلسه کنست رژیم صهیونیستی لغو شد و تمامی اعضای کنست به پناهگاه منتقل شدند.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که مقاومت هم اکنون درحال شلیک موشک به سمت شهرک های این رژیم است، که در پی آن آژیرهای خطر در اطراف شهرک های غزه به صدا درآمدند.

مقاومت فلسطینی مناطق اشغالی 1948 را هدف شلیک های موشکی قرار دادند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دقایقی پیش یک موشک ضدتانک از شمال نوار غزه به سمت نواحی مرزی شلیک شده و تحقیقات در مورد این حادثه در جریان است.

حمله موشکی به گشتی صهیونیستی به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مقاومت فلسطین یک گشتی ارتش رژیم صهیونیستی را در نوار مرزی باریکه غزه با یک موشک هدایت‌شونده هدف قرار داد.

خبرگزاری شهاب اعلام کرد که بر اساس اطلاعات اولیه‌ای که بدست آمده، یک جیپ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق بیت حانون هدف قرار گرفته و دچار آتش‌سوزی شده است.

منابع فلسطین اعلام کردند که گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی مسئولیت حمله به جیپ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق غزه را بر عهده گرفت و اعلام کرد این جیپ را با موشک هدایت‌شونده کورنت هدف قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده است.

*سجده شکر روزه‌داران در مسجد الاقصی
پس از آغاز حملات خبرگزاری شهاب اعلام کرد که پس از حمله موشکی مقاومت به اراضی اشغالی، روزه‌داران در مسجد مبارک الاقصی سجده شکر بجای آوردند.

گفتنی است؛ ابوعبیده سخنگوی قسام توئیت کرده است که گردان‌های قسام هم اکنون مواضع دشمن صهیونیستی در قدس را در پاسخ به جنایات این رژیم علیه قدس و ساکنان محله شیخ جراح و مسجد مبارک الاقصی هدف حمله موشکی قرار داد. در ادامه این توئیت آمده است که دشمن باید پیام این حمله را به خوبی درک کند و اگر جنایات اشغالگران ادامه داشته باشد، مقاومت نیز حملات خود را گسترده‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما