plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۱۶۰۱۶
در جلسه هیات دولت مطرح شد

روحانی: از مذاکرات وین نترسید، منطق قوی داریم و می توانیم دشمن را مجاب کنیم

هیچ جناحی حق ندارد معیشت مردم را برای انتخابات به گروگان بگیرد
رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه چرا از مذاکرات می ترسیم و از حرف زدن فرا می کنیم، گفت: ما قدرتمند هستیم و ضعیف نیستیم، با آمریکا مذاکره می کنیم و او را سرجایش می نشانیم همانطوری که قبلا هم این کار را کرده ایم، ما منطق قوی برای مذاکره داریم و می توانیم دشمن را مجاب کنیم.
روحانی: از مذاکرات وین نترسید، منطق قوی داریم و می توانیم دشمن را مجاب کنیم
به گزارش ایصال نیوز از ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت تاکید کرد:  مردم ما بدانند اگر روزی علیه ملت ما توطئه کردند و اگر صهیونیست ها علیه ما اقدامی انجام دهند، پاسخ خواهیم داد و اولین اقدام ما این بود که اگر IR1 را دچار مشکل کردند، IR6 را جایگزین آن کردیم.

دکتر روحانی تاکید کرد: شما می خواهید در مذاکرات دست ما خالی باشد اما ما با دست پر در مذاکرات حاضر می شویم و به جای غنی سازی 67/3 درصدی، غنی سازی 60 درصد انجام می دهیم اما در عین حال فعالیت ما صرفا و قطعا صلح آمیز و همچنان تحت نظر آژانس خواهد بود.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه چرا از مذاکرات می ترسیم و از حرف زدن فرا می کنیم، گفت: ما قدرتمند هستیم و ضعیف نیستیم، با آمریکا مذاکره می کنیم و او را سرجایش می نشانیم همانطوری که قبلا هم این کار را کرده ایم، ما منطق قوی برای مذاکره داریم و می توانیم دشمن را مجاب کنیم.

دکتر روحانی در ادامه با بیان اینکه انتخابات روز بسیار مهمی برای کشور و مردم است و مشارکت بالا بسیار اهمیت دارد ، گفت: هیچ جناح و فردی حق ندارد معیشت مردم را برای انتخابات به گروگان بگیرد.

خبر در حال تکمیل است... 
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما