plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۱۰۹۹۳

تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز چهار میلیون نفر گذشت

آخرین آمار منتشر شده درباره انتشار ویروس کرونا در آمریکا نشان می دهد که تعداد مبتلایان در این کشور به بیش از ۴ میلیون نفر افزایش یافته است.
تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از مرز چهار میلیون نفر گذشت
به گزارش ایصال نیوز، رویترز از افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به بیش از چهار میلیون نفر خبر داد.

طبق آخرین آمار به دست آمده از تلفات ویروس کرونا در آمریکا، با شناسایی یک میلیون مورد مبتلا به کرونا در 16 روز اخیر، تعداد مبتلایان در این کشور به بیش از چهار میلیون و 100 هزار نفر افزایش یافته است.

آمریکا همچنان از لحاظ موارد ابتلا به ویروس کرونا و همچنین تعداد مرگ و میر با بیش از 146 هزار و 200 فوتی در صدر جهان قرار داد.

 برزیل با ثبت دو میلیون و پانصد فرد مبتلا و بیش از 81 هزار مرگ و میر در رتبه دوم قرار دارد و هند و روسیه در جایگاه سوم و چهارم قرار دارند.

در حالی که تعداد مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در آمریکا هر روز بیشتر می‌شود، ترامپ همچنان بر این مساله پافشاری می‌کند که عملکردش در مدیریت این بحران درست بوده است.

ترامپ که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر تلاش می‌کند، قصد دارد شرایط را عادی جلوه دهد و فشار زیادی را برای بازگشایی فعالیت‌های اقتصادی و مدارس و دانشگاه‌ها وارد می‌کند.

بر اساس جدیدترین آمار تا بامداد جمعه، تاکنون در سراسر جهان بیش از 15 میلیون و 404 هزار نفر به کووید 19 مبتلا شده اند و 631 هزار نفر نیز فوت کرده اند.

بیش از 9 میلیون نفر از مبتلایان به کرونا در جهان بهبودی یافته اند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما