{TICKER_BLOCK}
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۷
کد مطلب : ۱۰۹۹

ظریف برای درمان آلزایمر ترامپ، کلیپ منتشر کرد

در پی قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی از جانب امریکا، دکتر ظریف با کنایه به ترامپ، اعتراف او در مورد مبارزه ایران با گروه تروریستی داعش را به رئیس جمهور فراموش‌کار ایالات متحده امریکا گوشزد کرد.
به گزارش ایصال نیوز، دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتر خود کلیپی از مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا در سال 2016 را منتشر کرد که در آن مناظره، ترامپ صریحاً به مبارزه ایران با داعش که یک گروه تروریستی ست، اعتراف می کند. 

در این ویدئو، ترامپ به رغم اینکه می گوید از رئیس جمهور سوریه خوشش نمی آید ولی تصریح می کند که سوریه، روسیه و ایران در حال نابود کردن داعش هستند. 

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به این ویدئو، با کنایه ای ظریف، به دونالد ترامپ گوشزد می کند که در واقع این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است که فداکارانه در میدان نبرد، با تروریست ها مقابله کرده است و جانفشانی سپاه مانع از ایجاد یک ارتش تروریستی تحت رهبری داعش در دروازه های اروپا شده است.

گفتنی ست دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، دوشنبه گذشته در بیانیه ای که کاخ سفید آن را منتشر کرد، سپاه پاسداران را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد. اقدامی که به سرعت با اقدام متقابل ایران مواجه شد و به پیشنهاد وزیر امور خارجه ایران و تصویب شورای عالی امنیت ملی کشورمان، فرماندهی مرکزی امریکا «سنتکام» از جانب ایران در فهرست گروه های تروریستی قرار گرفت. 

انتهای پیام /*   
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما