plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۷۲۸

دیدار و رایزنی ولیعهد ابوظبی با رئیس جریان حکمت ملی عراق

ولیعهد ابوظبی از «سید عمار الحکیم» رئیس جریان حکمت ملی عراق و «سید محسن الحکیم» معاون وی که به این کشور سفر کرده اند، استقبال کرد.
دیدار و رایزنی ولیعهد ابوظبی با رئیس جریان حکمت ملی عراق
به گزارش ایصال نیوز، «محمد بن زاید آل نهیان»، ولیعهد ابوظبی و جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح امارات از «سید عمار الحکیم»، رئیس جریان حکمت ملی عراق و «سید محسن الحکیم» که به این کشور سفر کرده اند، استقبال کرد. در این دیدار که در کاخ ساحلی ابوظبی برگزار شد، طرفین درباره تحولات و تازه‌ترین رخدادهای عراق به گفت‌وگو پرداخته و درخصوص شماری از مسائل مورد اهمیت برای دو طرف و به ویژه چالش‌هایی که منطقه عربی با آن دست به گریبان است و نیز راهکارهای تعامل با این چالش‌ها و مهار پیامدهای آن تبادل نظر کردند.
ولیعهد ابوظبی در این دیدار بر تمایل امارات برای تقویت مناسبات خود با عراق در راستای منافع مشترک دو کشور تاکید کرد. «طحنون بن زاید آل نهیان»، مشاور امنیت ملی و «علی بن حماد الشاسی»، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی امارات نیز در این دیدار حضور داشتند.
گفتنی است هفته گذشته نیز «عادل عبدالمهدی»، نخست وزیر عراق که به عربستان سفر کرده بود، با «محمد بن سلمان»، ولیعهد این کشور دیدار و گفت‌وگو کرده بود.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : میدل ایست نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما