plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۱۸۰۰۲
با حضور فرماندار و جمعی مسئولین شهرستان نجف آباد

سالن ورزشی چندمنظوره ورزشگاه شهدای کهریزسنگ نجف آباد افتتاح شد

خیز بلند مسئولین شهری برای توسعه همه جانبه شهر گل‌های مینا
ساختمان و سالن ورزشی چندمنظوره شهدای کهریزسنگ، روز پنجشنبه با حضور فرماندار، مسئولین شهرستان نجف آباد، شهردار و شورای اسلامی شهر کهریزسنگ افتتاح شد.
سالن ورزشی چندمنظوره ورزشگاه شهدای کهریزسنگ نجف آباد افتتاح شد
به گزارش خبرنگار ایصال نیوز، در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی‌ برگزار شد، سید حسین حجازی شهردار شهر کهریزسنگ ضمن خوش آمدگویی به حاضران، افزود: پروژه ورزشگاه شهدای کهریزسنگ شامل ساختمان اداری، سالن سرپوشیده 1500متر مربعی، سرویس بهداشتی و محوطه سازی است و در مساحتی حدود 4000 متر مربع  و با هزینه ای بالغ بر 45 میلیارد ریال احداث شده است.

حجازی با تقدیر از همدلی و همت مردم شریف و شورای اسلامی کهریزسنگ و خیّران فداکار، ابراز امیدواری کرد مردم فهیم و جوانان برومند این شهر همچنان شاهد بهره برداری از طرح های عمرانی و توسعه ای بیشتری باشند.

در این آئین که با حضور اعضای شورای اسلامی‌دوره پنجم و ششم ، روحانیت معزز ، معتمدین ، جانبازان، ایثار گران و خانواده معظم شهداء ، فرمانده حوزه یک امام علی (ع) ، پایگاه های بسیح و کانون های فرهنگی ، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان و پرسنل شهرداری و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید، مجتبی راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد وحدت و همدلی مردم شریف کهریزسنگ را ستود و افزود: شهر کهریزسنگ تنها شهر در شهرستان نجف آباد است که رئیس شورای اسلامی و شهردار خدوم آن با حسن اعتماد مردم همچنان در سمت خود در دوره جدید ابقا شدند و این وفاق و همدلی نوید بخش روززهای بهتری برای مردم و عمران و آبادی این شهر است.

مهندس راعی گفت: امروز افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی چندمنظوره شهدای کهریزسنگ نمادی از به ثمر نشستن تلاشهای خوب عمرانی و رفاهی شورای اسلامی و شهرداری کهریزسنگ در سایه همراهی و همدلی بین مسئولان و مردم خوب این دیار است.

اسماعیل امینی رئیس شورای اسلامی در دوره پنجم و ششم نیز در این آیین با تشکر از اعتماد مجدد مردم به خادمان خود در شورای اسلامی حضور دو تن از بانوان توانمند در شورای جدید را نویدبخش موفقیت بیشتر شورا دانست و از مسئولان ورزشی شهرستان خواست در تکمیل دیگر پروژه های ورزشی از جمله تامین چمن مصنوعی با توجه به قول های قبلی مساعدت کنند.

شهر کهریزسنگ با حدود 12 هزار جمعیت، دارای سه سالن ورزشی سرپوشیده چندمنظوره و یک میدان چمن فوتبال است و پروژه های عمرانی متعدد دیگری از جمله پارک بزرگ نیز در این شهر در حال تکمیل می باشد. این شهر در 20 کیلومتری غرب شهر اصفهان و در شش کیلومتری شرق شهر نجف آباد واقع شده و از توابع این شهرستان است.

انتهای پیام/*  
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما