کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دفع حملات شورشیان مورد حمایت ترکیه در حومه ادلب

ارتش سوریه چندین خودرو زرهی ارتش ترکیه را در شهرک النیرب منهدم کرد

العالم , 1 اسفند 1398 ساعت 17:51

ارتش سوریه حمله گروه‎های شورشی مورد حمایت آنکارا در مناطقی در حومه شرقی ادلب را دفع، و در جریان این عملیات تعدادی خودروی زرهی ارتش ترکیه را منهدم کرد.


به گزارش ایصال نیوز، نیروهای ارتش سوریه، امروز پنجشنبه، حمله گروه‎های مسلح مورد حمایت ارتش ترکیه در حومه شرقی ادلب را خنثی کرد. یک منبع نظامی روسی در این‎باره تصریح کرد، گروه‎های مسلح مواضع ارتش سوریه در «سراقب» و «النیرب» در حومه شرقی ادلب را هدف حملات شدید قرار دادند که درگیری ‎هایی میان طرفین رخ داد.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، ارتش سوریه تعدادی خودروی زرهی نیروهای ترکیه، را که تلاش می‎کردند، به سمت روستای النیرب حرکت کنند، منهدم کردند.

فعالان و پایگاه‎های خبری وابسته به معارضان سوری نیز تصاویری از حملات موشکی نیروهای ترکیه و شورشیان همپیمان با آن به مواضع ارتش سوریه در حومه شهرک النیرب منتشر کرده‎اند. خبرنگار العالم حاضر در میدان از تسلط کامل ارتش سوریه بر «النیرب» خبر داد.

گزارش‎ها حاکی‎ست که همچنین در جریان حملات هوایی ارتش سوریه و روسیه به حومه جنوب شرقی ادلب، شماری نظامی ترکیه زخمی شده‎اند. شهرک النیرب پس از آغاز حملات ارتش ترکیه از سکنه خالی شده است.

تنش ‎های نظامی میان سوریه و ترکیه در ادلب در حالی تشدید شده است که «رجب طیب اردوغان» رئیس‎جمهوری ترکیه روز گذشته در واکنش به پیشروی‎های گسترده نیروهای سوری در این منطقه، اعلام کرد که عملیات نظامی ترکیه در ادلب به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 7807

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/7807/دفع-حملات-شورشیان-مورد-حمایت-ترکیه-حومه-ادلب

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir