plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۷۸۰۷

دفع حملات شورشیان مورد حمایت ترکیه در حومه ادلب

ارتش سوریه چندین خودرو زرهی ارتش ترکیه را در شهرک النیرب منهدم کرد
ارتش سوریه حمله گروه‎های شورشی مورد حمایت آنکارا در مناطقی در حومه شرقی ادلب را دفع، و در جریان این عملیات تعدادی خودروی زرهی ارتش ترکیه را منهدم کرد.
دفع حملات شورشیان مورد حمایت ترکیه در حومه ادلب
به گزارش ایصال نیوز، نیروهای ارتش سوریه، امروز پنجشنبه، حمله گروه‎های مسلح مورد حمایت ارتش ترکیه در حومه شرقی ادلب را خنثی کرد. یک منبع نظامی روسی در این‎باره تصریح کرد، گروه‎های مسلح مواضع ارتش سوریه در «سراقب» و «النیرب» در حومه شرقی ادلب را هدف حملات شدید قرار دادند که درگیری ‎هایی میان طرفین رخ داد.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، ارتش سوریه تعدادی خودروی زرهی نیروهای ترکیه، را که تلاش می‎کردند، به سمت روستای النیرب حرکت کنند، منهدم کردند.

فعالان و پایگاه‎های خبری وابسته به معارضان سوری نیز تصاویری از حملات موشکی نیروهای ترکیه و شورشیان همپیمان با آن به مواضع ارتش سوریه در حومه شهرک النیرب منتشر کرده‎اند. خبرنگار العالم حاضر در میدان از تسلط کامل ارتش سوریه بر «النیرب» خبر داد.

گزارش‎ها حاکی‎ست که همچنین در جریان حملات هوایی ارتش سوریه و روسیه به حومه جنوب شرقی ادلب، شماری نظامی ترکیه زخمی شده‎اند. شهرک النیرب پس از آغاز حملات ارتش ترکیه از سکنه خالی شده است.

تنش ‎های نظامی میان سوریه و ترکیه در ادلب در حالی تشدید شده است که «رجب طیب اردوغان» رئیس‎جمهوری ترکیه روز گذشته در واکنش به پیشروی‎های گسترده نیروهای سوری در این منطقه، اعلام کرد که عملیات نظامی ترکیه در ادلب به زودی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما