کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به رغم گلایه ها و سردی هوا در اغلب نقاط کشور

شکوه حماسه حضور مردمی وفادار در یوم الله، جهانیان را به حیرت واداشت

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در جای جای وطن

خبرگزاری ها , 22 بهمن 1398 ساعت 12:02

راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۸ امروز هم‌زمان با چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیش از ۵ هزار نقطه ایران اسلامی برگزار شد و بیش از ۶ هزار اصحاب رسانه در حال مخابره آن به دنیا هستند. به رغم موج گسترده تبلیغات منفی، سردی هوا و وجود برخی گلایه ها، مردم ایران اسلامی، جشن پیروزی انقلابشان را حماسی و به یادماندنی، پاس داشتند.


مردم ایران اسلامی علاوه بر تهران در بیش از هزار شهرستان،‌ شهر و بخش و هم‌چنین در بیش از ۴ هزار روستا، امروز (سه شنبه)، ۲۲ بهمن ماه، با حضور در خیابان‌های سراسر کشور چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم ایران در سراسر استانها و شهرستانها در مسیرهای از پیش تعیین شده حضور یافته اند تا فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی بدارند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید میثاقی دوباره می‌کنند.

در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور بی‌بدیل مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می‌تواند همچون گذشته برهم زننده معادلات استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل جنایکاری باشد که امروز با طرح کذایی معادله قرن قصد تشنج افزایی در منطقه را دارند.

از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس کشور آمده اند تا با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید پیمان کنند تا این انقلاب همچون همیشه مسیر پیشرفت و توسعه را بپیماید.

از جمله شعارهایی که مردم در راهپیمایی در حال سر دادن هستند می‌توان به "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ما پیرو مکتب حسینیم" " یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه‌ای زنده باد"، در بهار آزادی جای شهدا خالی و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است" اشاره کرد.

شعار محوری امروز «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» نام‌گذاری شده و اعلام انزجار از اقدام ننگین رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» و همچنین دفاع از جبهه مقاومت و فلسطینیان شجاع از اهداف حماسه امروز است.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 7618

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/7618/شکوه-حماسه-حضور-مردمی-وفادار-یوم-الله-جهانیان-حیرت-واداشت

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir