plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۷۶۱۸
به رغم گلایه ها و سردی هوا در اغلب نقاط کشور

شکوه حماسه حضور مردمی وفادار در یوم الله، جهانیان را به حیرت واداشت

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در جای جای وطن
راه‌پیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ۹۸ امروز هم‌زمان با چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بیش از ۵ هزار نقطه ایران اسلامی برگزار شد و بیش از ۶ هزار اصحاب رسانه در حال مخابره آن به دنیا هستند. به رغم موج گسترده تبلیغات منفی، سردی هوا و وجود برخی گلایه ها، مردم ایران اسلامی، جشن پیروزی انقلابشان را حماسی و به یادماندنی، پاس داشتند.
عکس از اصغر خامش
عکس از اصغر خامش
مردم ایران اسلامی علاوه بر تهران در بیش از هزار شهرستان،‌ شهر و بخش و هم‌چنین در بیش از ۴ هزار روستا، امروز (سه شنبه)، ۲۲ بهمن ماه، با حضور در خیابان‌های سراسر کشور چهل‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

مردم ایران در سراسر استانها و شهرستانها در مسیرهای از پیش تعیین شده حضور یافته اند تا فرا رسیدن یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را گرامی بدارند و با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز تجدید میثاقی دوباره می‌کنند.

در آستانه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی و اربعین سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور بی‌بدیل مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می‌تواند همچون گذشته برهم زننده معادلات استکبار جهانی بویژه آمریکا و اسرائیل جنایکاری باشد که امروز با طرح کذایی معادله قرن قصد تشنج افزایی در منطقه را دارند.

از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس کشور آمده اند تا با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی، حضرت امام خمینی «رضوان الله تعالی علیه» و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید پیمان کنند تا این انقلاب همچون همیشه مسیر پیشرفت و توسعه را بپیماید.

از جمله شعارهایی که مردم در راهپیمایی در حال سر دادن هستند می‌توان به "این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، ما پیرو مکتب حسینیم" " یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه‌ای زنده باد"، در بهار آزادی جای شهدا خالی و خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است" اشاره کرد.

شعار محوری امروز «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها» نام‌گذاری شده و اعلام انزجار از اقدام ننگین رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» و همچنین دفاع از جبهه مقاومت و فلسطینیان شجاع از اهداف حماسه امروز است.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : خبرگزاری ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما