کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسکان اضطراری بیش از یک هزار خوزستانی آسیب دیده از بارندگی

اعزام تیم‌های درمانی پیاده اورژانس به مناطق آب گرفته شهر اهواز

ایسنا , 30 آذر 1398 ساعت 23:06

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اسکان یک هزار و ۳۹ آسیب دیده در پی بارندگی اخیر خبر داد. رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز نیز از اعزام تیم‌های درمانی پیاده اورژانس به مناطق سیل‌زده و آبگرفته اهواز خبر داد.


به گزارش ایصال نیوز، علی خدادادی با اشاره به امدادرسانی به افراد آسیب دیده از بارندگی اخیر در خوزستان، اظهار کرد: تاکنون به ۲ هزار و ۲۳۱ خانوارآسیب دیده بر اثر بارش های اخیر امدادرسانی شده است.

مدیرعامل هلال احمر خوزستان افزود: ضمن توزیع اقلام امدادی و زیستی بین آسیب دیدگان، تاکنون یک هزار و ۳۹ نفر در آبادان، اهواز و کارون اسکان اضطراری یافته اند.

خدادادی بیان کرد: همچنین ۴۷ تیم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در حال ارائه خدمات به آسیب دیدگان هستند.

از سوی دیگر، دکتر محمدامین زرگر رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال بارش باران سیل‌آسا در چند روز گذشته و آبگرفتگی مناطقی از شهر اهواز، بنا به دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ریاست سازمان اورژانس کشور مبنی بر آماده‌باش کامل کلیه‌ پرسنل و پایگاه‌های شهری و جاده‌ای مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز، از روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه دو دستگاه اتوبوس‌آمبولانس به همراه پزشک، پرستار، دارو و ملزومات پزشکی در مناطق کوت‌عبدالله، شیبان، کوی علوی، شهرک دانشگاه و سایر مناطقی که نیاز به خدمات درمانی داشتند، مستقر شدند.

وی افزود: در سه روز گذشته به ۱۴۵۰‌ بیمار نیازمند ضمن انجام ویزیت، خدمات درمانی ارائه شد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 6618

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/6618/اسکان-اضطراری-بیش-یک-هزار-خوزستانی-آسیب-دیده-بارندگی

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir