plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
کد مطلب : ۶۶۱۸

اسکان اضطراری بیش از یک هزار خوزستانی آسیب دیده از بارندگی

اعزام تیم‌های درمانی پیاده اورژانس به مناطق آب گرفته شهر اهواز
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از اسکان یک هزار و ۳۹ آسیب دیده در پی بارندگی اخیر خبر داد. رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز نیز از اعزام تیم‌های درمانی پیاده اورژانس به مناطق سیل‌زده و آبگرفته اهواز خبر داد.
اسکان اضطراری بیش از یک هزار خوزستانی آسیب دیده از بارندگی
به گزارش ایصال نیوز، علی خدادادی با اشاره به امدادرسانی به افراد آسیب دیده از بارندگی اخیر در خوزستان، اظهار کرد: تاکنون به ۲ هزار و ۲۳۱ خانوارآسیب دیده بر اثر بارش های اخیر امدادرسانی شده است.

مدیرعامل هلال احمر خوزستان افزود: ضمن توزیع اقلام امدادی و زیستی بین آسیب دیدگان، تاکنون یک هزار و ۳۹ نفر در آبادان، اهواز و کارون اسکان اضطراری یافته اند.

خدادادی بیان کرد: همچنین ۴۷ تیم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در حال ارائه خدمات به آسیب دیدگان هستند.

از سوی دیگر، دکتر محمدامین زرگر رئیس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به دنبال بارش باران سیل‌آسا در چند روز گذشته و آبگرفتگی مناطقی از شهر اهواز، بنا به دستور ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز و ریاست سازمان اورژانس کشور مبنی بر آماده‌باش کامل کلیه‌ پرسنل و پایگاه‌های شهری و جاده‌ای مرکز اورژانس ۱۱۵ اهواز، از روز چهارشنبه ۲۷ آذرماه دو دستگاه اتوبوس‌آمبولانس به همراه پزشک، پرستار، دارو و ملزومات پزشکی در مناطق کوت‌عبدالله، شیبان، کوی علوی، شهرک دانشگاه و سایر مناطقی که نیاز به خدمات درمانی داشتند، مستقر شدند.

وی افزود: در سه روز گذشته به ۱۴۵۰‌ بیمار نیازمند ضمن انجام ویزیت، خدمات درمانی ارائه شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما