کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در حاشیه بازدید از کارخانه ذوب آهن نطنز

عباس رضایی: در سفرهای شهرستانی بیش از 81 درصد مشکلات مراجعین را برطرف کردیم

تأکید بر شنیدن درد و دل صاحبان واحدهای صنعتی

22 آبان 1398 ساعت 0:19

استاندار اصفهان گفت: یکی از رسالت های مدیریت استان در سال رونق تولید، شنیدن درد و دل صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی و بررسی مشکلات آنان است که تا به حال بیش از ۸۱ درصد از مشکلات مردم و تولیدکنندگان در سفرهای شهرستانی مرتفع شده است.


به گزارش ایصال نیوز از روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در حاشیه بازدید از کارخانه ذوب آهن نطنز اظهار داشت: یکی از رسالت های مدیریت استان در سال رونق تولید، شنیدن درد و دل صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی است و رفع مسائل و مشکلات مربوط به آنها است.

وی ادامه داد: در همین راستا تا به حال به برخی از شهرستان های استان سفر کرده ایم و توانستیم بیش از ۸۱ درصد مشکلات مراجعان را برطرف کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: بخشی از مشکلات صنعتگران، مسائل زیست محیطی و بخش دیگر آن مربوط به مسائل مالیاتی و واگذاری اراضی مورد نیاز آنها است که به دنبال تسهیل این موارد هستیم.

وی اضافه کرد: حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از گسترش آلودگی های زیست محیطی، خط قرمز هایی است که هیچگاه از آنها عدول نخواهیم کرد بنابراین باتوجه به این مسائل رونق واحدهای صنعتی و تولیدی را در دستور کار قرار داده ایم.

رضایی یادآور شد: کارخانه ذوب آهن نطنز، محصولات خود را به ۱۶ کشور صادر می کند و ارزآوری خوبی برای استان داشته است و به دلیل اینکه به گفته مسئولان حفاظت از محیط زیست از فیلتراسیون مطلوبی برخوردار است، آلودگی ندارد و می تواند با تولید بیشتر به کارخود ادامه دهد.

وی افزود: از آنجایی که محل مناسب دیگری نیز برای مجموعه کارخانه ذوب آهن و فولاد نطنز در نظر گرفته شده است، به زودی برای ۵۰۰ نفر اشتغال زایی خواهد کرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مقرر شد تا مدیران این کارخانه با هماهنگی شورای شهر نظنز و شوراهای روستایی با توجه به مسئولیت اجتماعی خود به مسائل روستاها و امامزاده ای که در نزدیکی آن وجود دارد رسیدگی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 5787

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/5787/عباس-رضایی-سفرهای-شهرستانی-بیش-81-درصد-مشکلات-مراجعین-برطرف-کردیم

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir