plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
کد مطلب : ۵۷۸۷
در حاشیه بازدید از کارخانه ذوب آهن نطنز

عباس رضایی: در سفرهای شهرستانی بیش از 81 درصد مشکلات مراجعین را برطرف کردیم

تأکید بر شنیدن درد و دل صاحبان واحدهای صنعتی
استاندار اصفهان گفت: یکی از رسالت های مدیریت استان در سال رونق تولید، شنیدن درد و دل صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی و بررسی مشکلات آنان است که تا به حال بیش از ۸۱ درصد از مشکلات مردم و تولیدکنندگان در سفرهای شهرستانی مرتفع شده است.
عباس رضایی: در سفرهای شهرستانی بیش از 81 درصد مشکلات مراجعین را برطرف کردیم
به گزارش ایصال نیوز از روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در حاشیه بازدید از کارخانه ذوب آهن نطنز اظهار داشت: یکی از رسالت های مدیریت استان در سال رونق تولید، شنیدن درد و دل صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی است و رفع مسائل و مشکلات مربوط به آنها است.

وی ادامه داد: در همین راستا تا به حال به برخی از شهرستان های استان سفر کرده ایم و توانستیم بیش از ۸۱ درصد مشکلات مراجعان را برطرف کنیم.

استاندار اصفهان عنوان کرد: بخشی از مشکلات صنعتگران، مسائل زیست محیطی و بخش دیگر آن مربوط به مسائل مالیاتی و واگذاری اراضی مورد نیاز آنها است که به دنبال تسهیل این موارد هستیم.

وی اضافه کرد: حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از گسترش آلودگی های زیست محیطی، خط قرمز هایی است که هیچگاه از آنها عدول نخواهیم کرد بنابراین باتوجه به این مسائل رونق واحدهای صنعتی و تولیدی را در دستور کار قرار داده ایم.

رضایی یادآور شد: کارخانه ذوب آهن نطنز، محصولات خود را به ۱۶ کشور صادر می کند و ارزآوری خوبی برای استان داشته است و به دلیل اینکه به گفته مسئولان حفاظت از محیط زیست از فیلتراسیون مطلوبی برخوردار است، آلودگی ندارد و می تواند با تولید بیشتر به کارخود ادامه دهد.

وی افزود: از آنجایی که محل مناسب دیگری نیز برای مجموعه کارخانه ذوب آهن و فولاد نطنز در نظر گرفته شده است، به زودی برای ۵۰۰ نفر اشتغال زایی خواهد کرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مقرر شد تا مدیران این کارخانه با هماهنگی شورای شهر نظنز و شوراهای روستایی با توجه به مسئولیت اجتماعی خود به مسائل روستاها و امامزاده ای که در نزدیکی آن وجود دارد رسیدگی بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما