کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور اسحاق جهانگیری و از طریق ویدئو کنفرانس

۱۹۸۲ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در کرمان، اصفهان و یزد افتتاح شد

افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای زینبیه دماوند

23 مهر 1398 ساعت 10:41

با حضور معاون اول رییس جمهور هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه زینبیه دماوند افتتاح شد و سپس اسحاق جهانگیری از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با استان های کرمان، اصفهان و یزد فرمان افتتاح همزمان 1982 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ده هزار کلاس درس در سراسر کشور را صادر کرد.


به گزارش ایصال نیوز از معاون اول رئیس جمهوری، دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه شنبه) با حضور در این مدرسه، به همراه وزیر آموزش و پرورش از بخش های مختلف و کلاس های درس این واحد آموزشی بازدید کرد.
گفتنی است همزمان با افتتاح این هنرستان فنی و حرفه ای، معاون اول رییس جمهور از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با استان های کرمان، اصفهان و یزد فرمان افتتاح همزمان 1982 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ده هزار کلاس درس در سراسر کشور را صادر کرد.
در ارتباط زنده تلویزیونی دکتر جهانگیری با این سه استان، گزارشی از میزان سرمایه گذاری و تعداد پروژه های آموزشی هر استان ارائه شد.
بر اساس این گزارش ها 67 پروژه در استان کرمان در قالب 303 کلاس درس با اعتبار 90 میلیارد تومان و در 42 هزار متر مربع زیربنا به بهره برداری رسیده است. در استان یزد نیز 41 پروژه و در استان اصفهان 93 پروژه در قالب 482 کلاس درس با اعتبار 95 میلیارد تومان و در زیربنای 94 هزار متر مربع به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام /*


کد مطلب: 5145

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/5145/۱۹۸۲-پروژه-آموزشی-پرورشی-ورزشی-کرمان-اصفهان-یزد-افتتاح

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir