plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۵۱۴۵
با حضور اسحاق جهانگیری و از طریق ویدئو کنفرانس

۱۹۸۲ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در کرمان، اصفهان و یزد افتتاح شد

افتتاح هنرستان فنی و حرفه‌ای زینبیه دماوند
با حضور معاون اول رییس جمهور هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه زینبیه دماوند افتتاح شد و سپس اسحاق جهانگیری از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با استان های کرمان، اصفهان و یزد فرمان افتتاح همزمان 1982 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ده هزار کلاس درس در سراسر کشور را صادر کرد.
۱۹۸۲ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در کرمان، اصفهان و یزد افتتاح شد
به گزارش ایصال نیوز از معاون اول رئیس جمهوری، دکتر اسحاق جهانگیری صبح امروز (سه شنبه) با حضور در این مدرسه، به همراه وزیر آموزش و پرورش از بخش های مختلف و کلاس های درس این واحد آموزشی بازدید کرد.
گفتنی است همزمان با افتتاح این هنرستان فنی و حرفه ای، معاون اول رییس جمهور از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با استان های کرمان، اصفهان و یزد فرمان افتتاح همزمان 1982 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ده هزار کلاس درس در سراسر کشور را صادر کرد.
در ارتباط زنده تلویزیونی دکتر جهانگیری با این سه استان، گزارشی از میزان سرمایه گذاری و تعداد پروژه های آموزشی هر استان ارائه شد.
بر اساس این گزارش ها 67 پروژه در استان کرمان در قالب 303 کلاس درس با اعتبار 90 میلیارد تومان و در 42 هزار متر مربع زیربنا به بهره برداری رسیده است. در استان یزد نیز 41 پروژه و در استان اصفهان 93 پروژه در قالب 482 کلاس درس با اعتبار 95 میلیارد تومان و در زیربنای 94 هزار متر مربع به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام /*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما