کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زلزله در بروجرد و مهران

29 مرداد 1398 ساعت 10:24

زمین لرزه هایی با قدرت ۳/۱ و ۳/۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد سه شنبه ۲۹ مردادماه بروجرد در استان لرستان را لرزاند.


به گزارش ایصال نیوز، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد که زمین لرزه هایی با قدرت ۳/۱ و ۳/۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد سه شنبه ۲۹ مردادماه بروجرد در استان لرستان را لرزاند. زمین لرزه اول در ساعت ۳ و ۵۱ دقیقه و ۴۰ ثانیه و زمین لرزه دوم نیز در ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه و۴۰ ثانیه رخ داد.
این زلزله ها در عمق۱۱ و ۹ کیلومتری زمین و در طول جغرافیایی ۴۸/۶۶۳ و ۴۸.۶۵۲ و عرض جغرافیایی ۳۳/۸۸۳ و ۳۳.۸۷۳ به وقوع پیوست.
همچنین برای سومین بار نیز در طول یک ساعت گذشته زلزله ای با قدرت ۲/۵ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در عمق هشت کیلومتر زمین در ساعت ۴ و ۱۸ دقیقه و۲۰ ثانیه رخ داد.
 همچنین به گزارش خبر آنلاین، زلزله‌های مکرر در مرز غرب ایران نیز رخ داد. شهرستان مهران بامداد امروز 3 بار لرزید. اولین زلزله ساعت ۰۲:۳۵ بامداد امروز بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران در عمق ۱۶ کیلومتری را لرزاند. در دومین زلزله خود شهر مهران ساعت ۰۳:۲۷ بامداد امروز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین لرزید. قدرت زمین لرزه ای مذکور به ترتیب 3/2 و 3/9 ریشتر بوده است
همچنین ساعت 9:56 دقیقه امروز سه شنبه زلزله ای به قدرت 3/5 ریشتر مجددا مهران را لرزاند
این زلزله ها خوشبختانه خسارتی نداشته است.
 انتهای پیام/*


کد مطلب: 3847

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/3847/زلزله-بروجرد-مهران

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir