plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۳۸۴۷

زلزله در بروجرد و مهران

زمین لرزه هایی با قدرت ۳/۱ و ۳/۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد سه شنبه ۲۹ مردادماه بروجرد در استان لرستان را لرزاند.
زلزله در بروجرد و مهران
به گزارش ایصال نیوز، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد که زمین لرزه هایی با قدرت ۳/۱ و ۳/۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد سه شنبه ۲۹ مردادماه بروجرد در استان لرستان را لرزاند. زمین لرزه اول در ساعت ۳ و ۵۱ دقیقه و ۴۰ ثانیه و زمین لرزه دوم نیز در ساعت ۴ و ۱۵ دقیقه و۴۰ ثانیه رخ داد.
این زلزله ها در عمق۱۱ و ۹ کیلومتری زمین و در طول جغرافیایی ۴۸/۶۶۳ و ۴۸.۶۵۲ و عرض جغرافیایی ۳۳/۸۸۳ و ۳۳.۸۷۳ به وقوع پیوست.
همچنین برای سومین بار نیز در طول یک ساعت گذشته زلزله ای با قدرت ۲/۵ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) در عمق هشت کیلومتر زمین در ساعت ۴ و ۱۸ دقیقه و۲۰ ثانیه رخ داد.
 همچنین به گزارش خبر آنلاین، زلزله‌های مکرر در مرز غرب ایران نیز رخ داد. شهرستان مهران بامداد امروز 3 بار لرزید. اولین زلزله ساعت ۰۲:۳۵ بامداد امروز بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران در عمق ۱۶ کیلومتری را لرزاند. در دومین زلزله خود شهر مهران ساعت ۰۳:۲۷ بامداد امروز در عمق ۱۰ کیلومتری زمین لرزید. قدرت زمین لرزه ای مذکور به ترتیب 3/2 و 3/9 ریشتر بوده است
همچنین ساعت 9:56 دقیقه امروز سه شنبه زلزله ای به قدرت 3/5 ریشتر مجددا مهران را لرزاند
این زلزله ها خوشبختانه خسارتی نداشته است.
 انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما