کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الجزایر 1-0 سنگال

الجزایر قهرمان جام ملتهای افریقا 2019 شد

جنگجویان صحرا با گل بونجاح، قهرمان رقابت های جام ملت های آفریقا شدند

29 تير 1398 ساعت 9:00

الجزایر دیشب نخوابید تا تاریخ ساز شود. اگرچه حکومت مستقر نداشت، اما فوتبال توانست آرامش و شادی را به الجزایر بازگرداند! تیم ملی فوتبال الجزایر برای دومین بار در تاریخ خود، با درخشش « بونجاح » قهرمان جام ملتهای افریقا شد.


به گزارش ایصال نیوز تیم ملی الجزایر در دیدار بسیار تماشایی و حساس، موفق شد با تک گل بازیکن شماره 9 خود «بونجاح» تیم شایسته سنگال را شکست دهد و در ورزشگاه قاهره، بعنوان قهرمان رقابت های جام ملت های آفریقا2019 جام قهرمانی را درآغوش بگیرد.
دو تیم بازی تقریبا برابر و متعادلی را شروع کردند و هنوز گرم نشده بودند که در دقیقه 2 بازی این الجزایر بود که روی یک غافلگیری، به گل رسید. در اثر این غافلگیری و در میان بهت و حیرت تماشاگران اندک سنگالی، روی پاس بن ناصر بود که بونجاح الجزایری پشت محوطه جریمه سنگال صاحب توپ شد و در حالی که بین چند مدافع حریف محاصره شده بود، ضربه او با برخوردی ساده، کمانه کرد و از بالای سر دروازه بان سنگال، وارد دروازه شد. بعد از این گل بازیکنان سنگال پیش کشیدند و صاحب چند ضربه آزاد اطراف محوطه جریمه الجزایر شدند، اما هرچه تلاش کردند،کمتر موفق شدند.
در نیمه دوم نیز فشار سنگال برای رسیدن به گل مساوی ثمری نداشت و این الجزایر بود که با اداره بازی، ورزشگاه قاهره که مملو از تماشاگران مصری و الجزایری بود را با پیروزی خود به وجد آورد. در نهایت بازی حساس و تماشایی الجزایر با سنگال و با درخشش بونجاح سرانجام پس از 90 دقیقه با نتیجه 1-0 به سود الجزایر به پایان رسید و جام قهرمانی ملتهای افریقا در سال 2019 به الجزایر رسید و سنگال نیز با شایستگی دوم شد.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 3030

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/3030/الجزایر-قهرمان-جام-ملتهای-افریقا-2019

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir