plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۳۰۳۰
الجزایر 1-0 سنگال

الجزایر قهرمان جام ملتهای افریقا 2019 شد

جنگجویان صحرا با گل بونجاح، قهرمان رقابت های جام ملت های آفریقا شدند
الجزایر دیشب نخوابید تا تاریخ ساز شود. اگرچه حکومت مستقر نداشت، اما فوتبال توانست آرامش و شادی را به الجزایر بازگرداند! تیم ملی فوتبال الجزایر برای دومین بار در تاریخ خود، با درخشش « بونجاح » قهرمان جام ملتهای افریقا شد.
الجزایر قهرمان جام ملتهای افریقا 2019 شد
به گزارش ایصال نیوز تیم ملی الجزایر در دیدار بسیار تماشایی و حساس، موفق شد با تک گل بازیکن شماره 9 خود «بونجاح» تیم شایسته سنگال را شکست دهد و در ورزشگاه قاهره، بعنوان قهرمان رقابت های جام ملت های آفریقا2019 جام قهرمانی را درآغوش بگیرد.
دو تیم بازی تقریبا برابر و متعادلی را شروع کردند و هنوز گرم نشده بودند که در دقیقه 2 بازی این الجزایر بود که روی یک غافلگیری، به گل رسید. در اثر این غافلگیری و در میان بهت و حیرت تماشاگران اندک سنگالی، روی پاس بن ناصر بود که بونجاح الجزایری پشت محوطه جریمه سنگال صاحب توپ شد و در حالی که بین چند مدافع حریف محاصره شده بود، ضربه او با برخوردی ساده، کمانه کرد و از بالای سر دروازه بان سنگال، وارد دروازه شد. بعد از این گل بازیکنان سنگال پیش کشیدند و صاحب چند ضربه آزاد اطراف محوطه جریمه الجزایر شدند، اما هرچه تلاش کردند،کمتر موفق شدند.
در نیمه دوم نیز فشار سنگال برای رسیدن به گل مساوی ثمری نداشت و این الجزایر بود که با اداره بازی، ورزشگاه قاهره که مملو از تماشاگران مصری و الجزایری بود را با پیروزی خود به وجد آورد. در نهایت بازی حساس و تماشایی الجزایر با سنگال و با درخشش بونجاح سرانجام پس از 90 دقیقه با نتیجه 1-0 به سود الجزایر به پایان رسید و جام قهرمانی ملتهای افریقا در سال 2019 به الجزایر رسید و سنگال نیز با شایستگی دوم شد.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما