کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

این هفته شمال هم گرم است

تعطیلات آخر هفته تهرانی ها و فرار از گرما با طعم ترافیک

نکات ایمنی برای جلوگیری از گرمازدگی را جدی بگیرید

ایرنا , 6 تير 1398 ساعت 19:05

این هفته هوای شمال کشور گرم  است و رعایت نکات ایمنی خصوصا پرهیز از گرمازدگی و احتیاط جدی هنگام شنا در دریا برای جلوگیر از غرق شدگی توصیه شده است. هنگام سفر و بویژه در ترافیک صبر و حوصله و همراه داشتن آب و غذای ساده توصیه بعدی کارشناسان است. سفر خوش.


به گزارش ایصال نیوز، تهرانی ها در این تعطیلات چندروز آخر هفته باز هم  برای استفاده از حق طبیعی خود، دل به دریا زدند و راهی شمال شدند. تهرانی ها همچون همیشه، برای بهره مندی از مناظر زیبای شمال، خالق ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال بویژه در جاده چالوس شدند.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال خبر داد و گفت: هم اکنون بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از بیلقان تا کیلومتر ۴، مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های امام زاده هاشم و تونل وانا تا پاسگاه پلیس راه لاریجان، مسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت در محدوده ورودی شهر رودبار نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است. همچنین ترافیک در محور آزادراه تهران به کرج در محدوده گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس و در ادامه در آزادراه کرج به قزوین در محدوده پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین است.
جالب است بدانید این هفته هوای شمال کشور هم گرم  است و رعایت نکات ایمنی خصوصا پرهیز از گرمازدگی و احتیاط جدی هنگام شنا در دریا برای جلوگیر از غرق شدگی توصیه شده است. هنگام سفر و بویژه در ترافیک صبر و حوصله و همراه داشتن آب و غذای ساده توصیه بعدی کارشناسان است. سفر خوش.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 2482

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/2482/تعطیلات-آخر-هفته-تهرانی-فرار-گرما-طعم-ترافیک

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir