plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۲۴۸۲
این هفته شمال هم گرم است

تعطیلات آخر هفته تهرانی ها و فرار از گرما با طعم ترافیک

نکات ایمنی برای جلوگیری از گرمازدگی را جدی بگیرید
این هفته هوای شمال کشور گرم  است و رعایت نکات ایمنی خصوصا پرهیز از گرمازدگی و احتیاط جدی هنگام شنا در دریا برای جلوگیر از غرق شدگی توصیه شده است. هنگام سفر و بویژه در ترافیک صبر و حوصله و همراه داشتن آب و غذای ساده توصیه بعدی کارشناسان است. سفر خوش.
تعطیلات آخر هفته تهرانی ها و فرار از گرما با طعم ترافیک
به گزارش ایصال نیوز، تهرانی ها در این تعطیلات چندروز آخر هفته باز هم  برای استفاده از حق طبیعی خود، دل به دریا زدند و راهی شمال شدند. تهرانی ها همچون همیشه، برای بهره مندی از مناظر زیبای شمال، خالق ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال بویژه در جاده چالوس شدند.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال خبر داد و گفت: هم اکنون بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس از بیلقان تا کیلومتر ۴، مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های امام زاده هاشم و تونل وانا تا پاسگاه پلیس راه لاریجان، مسیر جنوب به شمال محور قزوین-رشت در محدوده ورودی شهر رودبار نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است. همچنین ترافیک در محور آزادراه تهران به کرج در محدوده گرمدره و از پل کلاک تا پل فردیس و در ادامه در آزادراه کرج به قزوین در محدوده پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین است.
جالب است بدانید این هفته هوای شمال کشور هم گرم  است و رعایت نکات ایمنی خصوصا پرهیز از گرمازدگی و احتیاط جدی هنگام شنا در دریا برای جلوگیر از غرق شدگی توصیه شده است. هنگام سفر و بویژه در ترافیک صبر و حوصله و همراه داشتن آب و غذای ساده توصیه بعدی کارشناسان است. سفر خوش.
انتهای پیام/*
۸
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما