کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جلسه شورای اطلاع‌ رسانی استان اصفهان

معاون سیاسی استاندار اصفهان: افزایش ارتقا سطح شناخت جامعه از طریق اطلاع رسانی ضروری است

اطلاعات خام متناسب با نیاز و ضرورت جامعه پردازش شود

استانداری اصفهان , 28 شهريور 1399 ساعت 19:54

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم که باید سطح شناخت را از طریق اطلاع رسانی به موقع و صحیح، ارتقا داد.


به گزارش ایصال نیوز، حیدر قاسمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان که با حضور دکتر ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سنخگوی دولت برگزار شد گفت: امروز سطح آگاهی جامعه به واسطه فراهم شدن بستر ارتباطات نسبت به گذشته متفاوت است و به همین اندازه انتظارات جامعه هم بالارفته است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در این زمینه سطح اطلاع ‌رسانی ها باید از نظر کمی و کیفی نیز متفاوت از گذشته باشد هر چند هنوز برخی روش‌های سنتی رواج دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: در این فضا برخی پیام‌ها متولی مشخص ندارد و تارهای به هم‌ تنیده اطلاعات همه فضای فیزیکی را فراگرفته است و از سوی دیگر تنوع خواهی در حوزه محصولات و محتوای رسانه‌ای در جامعه وجود دارد و باید این نیاز نیز به نحو مطلوب پاسخ داده شود و اطلاعات خام متناسب با نیاز و ضرورت جامعه پردازش شود.

وی با اشاره به تقش مخاطب شناسی در انتقال پیام گفت: مخاطب اصلی مردم هستند و لذا اگر اعتماد مردم کاهش پیدا کند، در حوزه مشارکت اجتماعی و عملکرد مردمی نیز با ضعیف‌هایی مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 12036

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/12036/معاون-سیاسی-استاندار-اصفهان-افزایش-ارتقا-سطح-شناخت-جامعه-طریق-اطلاع-رسانی-ضروری

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir