plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۴
کد مطلب : ۱۲۰۳۶
در جلسه شورای اطلاع‌ رسانی استان اصفهان

معاون سیاسی استاندار اصفهان: افزایش ارتقا سطح شناخت جامعه از طریق اطلاع رسانی ضروری است

اطلاعات خام متناسب با نیاز و ضرورت جامعه پردازش شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم که باید سطح شناخت را از طریق اطلاع رسانی به موقع و صحیح، ارتقا داد.
معاون سیاسی استاندار اصفهان: افزایش ارتقا سطح شناخت جامعه از طریق اطلاع رسانی ضروری است
به گزارش ایصال نیوز، حیدر قاسمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اصفهان که با حضور دکتر ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سنخگوی دولت برگزار شد گفت: امروز سطح آگاهی جامعه به واسطه فراهم شدن بستر ارتباطات نسبت به گذشته متفاوت است و به همین اندازه انتظارات جامعه هم بالارفته است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در این زمینه سطح اطلاع ‌رسانی ها باید از نظر کمی و کیفی نیز متفاوت از گذشته باشد هر چند هنوز برخی روش‌های سنتی رواج دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان افزود: در این فضا برخی پیام‌ها متولی مشخص ندارد و تارهای به هم‌ تنیده اطلاعات همه فضای فیزیکی را فراگرفته است و از سوی دیگر تنوع خواهی در حوزه محصولات و محتوای رسانه‌ای در جامعه وجود دارد و باید این نیاز نیز به نحو مطلوب پاسخ داده شود و اطلاعات خام متناسب با نیاز و ضرورت جامعه پردازش شود.

وی با اشاره به تقش مخاطب شناسی در انتقال پیام گفت: مخاطب اصلی مردم هستند و لذا اگر اعتماد مردم کاهش پیدا کند، در حوزه مشارکت اجتماعی و عملکرد مردمی نیز با ضعیف‌هایی مواجه خواهیم بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : استانداری اصفهان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما