کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مسئولان و اهالی رسانه

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در نجف آباد برگزار شد

تقدیر از خبرنگاران فعال شهرستان 

16 مرداد 1398 ساعت 21:11

به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، صبح امروز (چهارشنبه) مراسم تقدیر از فعالان عرصۀ خبر شهرستان نجف آباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و خبرنگاران فعال این شهرستان، در باغ خزانه شهرداری نجف آباد برگزار شد.


به گزارش ایصال نیوز، به مناسبت 17 مردادماه، گرامیداشت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان رسانه های فعال در شهرستان نجف آباد به دعوت اداره ارشاد شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان از جمله: فرماندار، معاون فرماندار، سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی و مدیران مسئول و خبرنگاران و عکاسان خبری نجف آباد در محل باغ خزانه شهرداری نجف آباد برگزار شد. 
در این مراسم که به میزبانی شهرداری و با تلاوت آیات قرآن آغاز شد، مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و روز خبرنگار، این روز را به فعالان رسانه ای حاضر در جلسه تبریک گفت و با اشاره به جایگاه خبر و خبرنگاری، بر اهمیت نقش خبرنگاران در انتقال به موقع و سریع خبر همراه با صداقت و امانت تاکید کرد و مهمترین راه معرفی توانمندی و مزیت های فرهنگی و اقتصادی شهرستان نجف آباد را تلاش رسانه ها و خبرنگاران دانست و خواستار همکاری و تعامل بیشتر مدیران شهر با رسانه ها شد.
در این مراسم همچنین آقای مهندس مغزی سرپرست شهرداری و طرقی رئیس شورای اسلامی نجف آباد از زحمات رسانه ها در نجف آباد قدردانی کردند و بر حرکت سازنده در جهت رفاه مردم و حل مشکلات با انعکاس به موقع و صادقانه اخبار شهرستان تاکید نمودند.
در ادامه این مراسم، مدیران مسئول و خبرنگاران و عکاسان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در راستای پوشش خبری توانمندی های شهرستان و بیان صادقانه مشکلات مردم، پرداختند. 
همچنین آقای لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نجف آباد بر همراهی رسانه ها در شهرستان برای انعکاس تلاش مسئولان برای رشد و توسعه شهرستان و همچنین پیگیری حل مشکلات بیمه ای خبرنگاران شهرستان تاکید کردند.
در این جلسه صمیمانه که با اقامه نماز ظهر و عصر پایان یافت، از تلاش رسانه ها و خبرنگاران و عکاسان در شهرستان نجف آباد، تقدیر شد. 
انتهای پیام/*


کد مطلب: 3540

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/gallery/3540/1/مراسم-بزرگداشت-روز-خبرنگار-نجف-آباد-برگزار

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir