{TICKER_BLOCK}
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۳۵۴۰
با حضور مسئولان و اهالی رسانه

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در نجف آباد برگزار شد

تقدیر از خبرنگاران فعال شهرستان 
به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، صبح امروز (چهارشنبه) مراسم تقدیر از فعالان عرصۀ خبر شهرستان نجف آباد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و خبرنگاران فعال این شهرستان، در باغ خزانه شهرداری نجف آباد برگزار شد.
به گزارش ایصال نیوز، به مناسبت 17 مردادماه، گرامیداشت روز خبرنگار، مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان رسانه های فعال در شهرستان نجف آباد به دعوت اداره ارشاد شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان از جمله: فرماندار، معاون فرماندار، سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی و مدیران مسئول و خبرنگاران و عکاسان خبری نجف آباد در محل باغ خزانه شهرداری نجف آباد برگزار شد. 
در این مراسم که به میزبانی شهرداری و با تلاوت آیات قرآن آغاز شد، مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و روز خبرنگار، این روز را به فعالان رسانه ای حاضر در جلسه تبریک گفت و با اشاره به جایگاه خبر و خبرنگاری، بر اهمیت نقش خبرنگاران در انتقال به موقع و سریع خبر همراه با صداقت و امانت تاکید کرد و مهمترین راه معرفی توانمندی و مزیت های فرهنگی و اقتصادی شهرستان نجف آباد را تلاش رسانه ها و خبرنگاران دانست و خواستار همکاری و تعامل بیشتر مدیران شهر با رسانه ها شد.
در این مراسم همچنین آقای مهندس مغزی سرپرست شهرداری و طرقی رئیس شورای اسلامی نجف آباد از زحمات رسانه ها در نجف آباد قدردانی کردند و بر حرکت سازنده در جهت رفاه مردم و حل مشکلات با انعکاس به موقع و صادقانه اخبار شهرستان تاکید نمودند.
در ادامه این مراسم، مدیران مسئول و خبرنگاران و عکاسان حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود در راستای پوشش خبری توانمندی های شهرستان و بیان صادقانه مشکلات مردم، پرداختند. 
همچنین آقای لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد نجف آباد بر همراهی رسانه ها در شهرستان برای انعکاس تلاش مسئولان برای رشد و توسعه شهرستان و همچنین پیگیری حل مشکلات بیمه ای خبرنگاران شهرستان تاکید کردند.
در این جلسه صمیمانه که با اقامه نماز ظهر و عصر پایان یافت، از تلاش رسانه ها و خبرنگاران و عکاسان در شهرستان نجف آباد، تقدیر شد. 
انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما