کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا قاشق به سینه، بازو، کمر و شانه ام میچسبد؟

آیا واکسن کرونا میکروچیپ دارد!

صفحه اینستاگرام روزنامه نگار , 13 خرداد 1400 ساعت 15:40

میزان (سدیم) و پتاسیم بدن افراد، متفاوت است فلذا دامنه جریان های الکتریکی پارا مغناطیسی در بدن افراد یکسان و به یک نحو نیست و نه تنها در بدن افراد مختلف متفاوت است بلکه در بدن هر فرد نیز، در سلول های عصبی اش، این میزان بسته به نوع سلول و مأموریت آن، متفاوت است، فلذا در بدن افراد، هر چه به سیستم عصبی مرکزی، همچنین مرکز پمپاژ خون نزدیک تر می شویم یا از آن دور می شویم، بر اساس مأموریت و نوع سلول عصبی، شاهد تغییر و نوسان این جریانات الکتریکی پارا مغناطیسی هستیم.


این روزها، در شبکه های اجتماعی ویدئوهایی منتشر می شود مبنی بر اینکه بدن افراد، پس از تزریق واکسن کرونا، خاصیت مغناطیسی و آهنربایی پیدا کرده است. مصطفی امینی، روزنامه نگار علاقه مند به حوزه روزنامه نگاری علم، در تشریح چرایی وقوع این پدیده جالب در بدن افراد، در پستی اینستاگرامی نوشت: 

مبنای فعالیت یک نورون، ایجاد یک جریان الکتریکی پارامغناطیسی است که بیرون غشای سلول عصبی، جریان مثبت و درون غشا، جریان منفی ایجاد می کند، به این شکل که در حالت استراحتِ نورون، میزان سدیم داخل غشای سلولی کم است و بر اثر عامل محرک، دریچه سدیم باز شده و سدیم به داخل نشت پیدا می کند. در نتیجه درون غشای سلولی تغییر بار می‌دهد که باعث می شود بارهای همنام یکدیگر را دفع و خروج پتاسیم تسهیل شود. نتیجه اینکه بار الکتریکی درون غشای سلولی منفی و بیرون آن مثبت می شود. 

در مرحله بعدی، میکرو پمپ های درون غشای سلولی، پتاسیم خارج شده را به داخل و سدیم داخل شده را به بیرون برگشت می‌دهند فلذا نورون به حالت استراحت بر می‌گردد. نتیجه این فعالیت ها، ایجاد پالس های الکتریکی پارامغناطیسی ست. 

از آنجایی که میزان (*سدیم*) و پتاسیم بدن افراد، متفاوت است، دامنه این جریان های الکتریکی مغناطیسی در بدن افراد یکسان و به یک نحو نیست و نه تنها در بدن افراد مختلف، متفاوت است بلکه در بدن هر فرد نیز، در سلول های عصبی اش، این میزان، بسته به نوع سلول و مأموریت آن، متفاوت است، فلذا در بدن افراد، هر چه به سیستم عصبی مرکزی، همچنین مرکز پمپاژ خون، نزدیک تر می شویم، یا از آن دور می شویم، بر اساس مأموریت و نوع سلول عصبی، همچنین ذخیره سدیمی آن، نوسان این جریانات الکتریکی مغناطیسی متغیر است. 

این فرآیند می تواند در نقاط نزدیک به سیستم عصبی مرکزی و مرکز پمپاژ خون (مثل بازو، شانه ، سینه، کمر) بدن اغلب افراد، تولید نیروی پارامغناطیسی کند که به طور مثال شاهد چسبیدن قاشق به آن نواحی بدن باشیم.

البته ممکن است به دلیل محلول واکسن - (مثلا محلول سدیم کلرید) که سدیم خاصیت پارامغناطیس دارد - و یا مأموریت آن واکسن، این نیروهای مغناطیسی و پارامغناطیسی تقویت شود ولی ارتباط معنا دار خاصی در حال حاضر که تحقیقات خاصی در این مورد نشده است وجود ندارد و این یک رویه طبیعی و البته جالب آفرینش با عظمت و قابل ستایش خداوند کریم و حکیم است.

این روزنامه نگار، با رد شایعات مربوط به تعبیه میکروچیپ در واکسن کرونا، تأکید کرد: همچنان، بهترین راهکارِ مهار و جمع کردن بساط پاندمی منحوس کووید نوزده، رعایت پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و واکسیناسیون گسترده است. 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 16898

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/report/16898/چرا-قاشق-سینه-بازو-کمر-شانه-ام-میچسبد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir