کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر بهداشت، بازداشت سه مدیر برکنار شده این وزارتخانه را تایید کرد

ایرنا , 21 آبان 1398 ساعت 16:27

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازداشت سه مدیر برکنار شده این وزارتخانه را که در هیات امنای ارزی و معاونت توسعه منابع این وزارتخانه اشتغال داشتند به اتهام تخلفات مالی تایید کرد.


به گزارش ایصال نیوز، سعید نمکی روز سه شنبه ضمن تایید بازداشت این افراد گفت: این افراد روز گذشته با دستور مقام قضایی و با حضور ضابطان بازداشت شدند. دو نفر از افراد بازداشت شده از اعضای هیات امنای ارزی وزارت بهداشت بودند که شرکت آوای سلامت زیر مجموعه این نهاد است و یک نفر دیگر از افراد بازداشت شده از مدیران سابق حوزه مالی- اداری وزارت بهداشت است.
به گفته او، افراد بازداشت شده در زمینه خریدهای ارزی وزارت بهداشت، تعاونی مسکن و پالایشگاه نفت اصفهان (که مالکیت آن با وزارت بهداشت است) فعالیت های اقتصادی داشتند.
وی گفت: برکناری این افراد در همان روزهای اول حضورم در وزارت بهداشت صورت گرفت و پرونده آنها به قوه قضاییه ارجاع شد و دیروز بازداشت شدند.
سعید نمکی، وزیر بهداشت از زمان شروع فعالیت در این سمت برخی از این مدیران را برکنار کرده بود و انحلال شرکت آوای سلامت نیز از جمله اقداماتی است که وزیر بهداشت اعلام کرده، انجام می دهد.
هیات امنای ارزی وزارت بهداشت در سالهای اخیر مسئولیت خرید و واردات برخی تجهیزات بزرگ و مصرفی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی را به عهده داشته است.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 5780

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/5780/وزیر-بهداشت-بازداشت-سه-مدیر-برکنار-شده-این-وزارتخانه-تایید

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir