کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حملات گسترده جنگنده های متجاوز صهیونیستی به اهدافی در حلب سوربه

10 فروردين 1403 ساعت 8:29

منابع سوری بامداد امروز جمعه اعلام کردند که جنگنده های متجاوز رژیم صهیونیستی در حملات گسترده اهدافی در حومه شهر حلب و نزدیکی فرودگاه حلب را هدف قرار داده و بیش از 33 نظامی و غیرنظامی را به شهادت رساندند.


به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، خبرگزاری رسمی سوریه با تایید حمله اسرائیل به نقاطی در حومه حلب، از شهادت و مجروح شدن شماری خبر داده است.

بنا بر این گزارش پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حلب واقع در شمال این کشور مقابله و تعدادی از موشکهای شلیک شده را رهگیری است.

این گزارش حاکیست، زمین های زراعی در اطراف فرودگاه خلب و حومه شهر السفیره در استان حلب هدف حملات موشکی قرار گرفته است.

به نوشته خبرگزاری سانا، در حملات سحرگاه جمعه رژیم صهیونیستی، تعدادی نظامی و غیرنظامی به شهادت رسیده اند اما شمار دقیق آنها هنوز مشخص نشده است.

براساس این گزارش، یک منبع نظامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: حدود ساعت یک و 45 دقیقه بامداد جمعه، دشمن اسرائیلی به جنوب شرقی حلب حمله هوایی کرد و نقاطی را در حومه حلب هدف قرار داد که منجر به تلفات نظامیان و غیرنظامیان و آسیب به اموال خصوصی و عمومی شده است.

به گزارش الجزیره، دو منبع امنیتی به رویترز گفتند که حملات رژیم صهیونیستی به مناطقی در حلب سوریه منجر به وقوع انفجارات متعدد و شهادت بیش از 33 نظامی و غیرنظامی از جمله چند رزمنده حزب الله لبنان شد.

عصر دیروز پنجشنبه نیز حملات هوایی اسرائیل به حومه دمشق به شهادت دو غیرنظامی منجر شد.

انتهای پیام/*
 


کد مطلب: 37390

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/37390/حملات-گسترده-جنگنده-های-متجاوز-صهیونیستی-اهدافی-حلب-سوربه

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir