کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جام حذفی فوتبال ایران

استقلالی‌ها اولین فینالیست جام حذفی شدند

استقلال ۴ - ۰ نساجی صفر

4 خرداد 1402 ساعت 8:30

دیدار دو تیم استقلال و نساجی در مرحله نیمه نهایی با برتری ۴ بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید تا شاگردان ساپینتو به فینال جام حذفی برسند.


به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، دو تیم استقلال و نساجی در قالب مرحله نیمه نهایی جام جهانی ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی ۴-۰ آبی‌پوشان به پایان رسید.

نیمه اول

دقیقه ۴: شوت آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه حقیقی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۱: سانتر کلانتری روی یک ضربه کرنر به شکل خطرناکی توسط مدافعان استقلال دفع شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۲۱: چرخش و شوت مهدی مهدی پور از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندکی از کنار دروازه نساجی به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: شوت سرکش مهدی قایدی با واکنش حقیقی رو به رو شد و او توپ را به کرنر فرستاد.

گل اول استقلال (۲۴): سانتر مهدی پور با ضربه سر ارسلان مطهری در مقابل دروازه به رضاوند رسید و ضربه سر این بازیکن وارد دروازه نساجی شد.

دقیقه ۳۲: پاس احمد موسوی به رضا جعفری و ضربه این بازیکن با اختلاف کم از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت و راهی به دروازه پیدا نکرد.

گل دوم استقلال (۳۴): پاس در عمق برای مهدی قایدی در بین راه با تکل علیرضا ابراهیمی تغییر مسیر داد و وارد دروازه نساجی شد تا مدافع این تیم گل به خودی بزند.

دقیقه ۴۲: سانتر محمد محبی و ضربه ارسلان مطهری به شکل خطرناکی برای آبی‌پوشان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: نفوذ جعفری سلمانی در سمت چپ محوطه جریمه نساجی و ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه حقیقی خارج شد.

نیمه دوم

گل سوم استقلال (۵۶): ضربه صالح حردانی در محوطه جریمه با واکنش حقیقی به تیر دروازه نساجی خورد و محبی روی ریباند مقابل دروازه خالی با ضربه سر توپ را به تور دروازه نساجی چسباند تا اختلاف به سه گل برسد.

دقیقه ۶۴: شوت مهدی قایدی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه حقیقی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: نفوذ ابولفضل جلالی و پاس او به سجاد شهباززاده در محوطه جریمه و در ادامه ضربه شهباززاده به شکل خطرناکی از کنار دروازه نساجی خارج شد.

دقیقه ۷۷: در مقابل دروازه استقلال علی داوران صاحب توپ شد اما توپ روی پای او جفت و جور نشد و ضربه‌اش راهی به دروازه پیدا نکرد و بی‌ثمر بود.

دقیقه ۸۳: ضربه سر محمدرضا مهدی‌زاده روی یک ضربه کرنر به شکل خطرناکی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۷: محبی با حقیقی تک به تک شد و ضربه چیپ او هدر رفت و راهی به دروازه پیدا نکرد.

گل چهارم استقلال (۸۹): محمد محبی با پاس شهباززاده در صحنه‌ای مشابه با حقیقی تک به تک شد و این‌بار با ضربه چیپ این بازیکن دروازه نساجی را برای چهارمین بار باز کرد.

استقلال با این پیروزی راهی فینال جام حذفی شد و ۱۰ خرداد به مصاف برنده دیدار هوادار و پرسپولیس می‌رود.

  خسروحیدری، مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۴ بر صفر این تیم مقابل تیم نساجی در چارچوب مسابقات جام حذفی، گفت: آخر بازی ایستادم که از تماشاگران تشکر کنم. واقعا تماشاگران امروز سنگ تمام گذاشتند. به آنها می‌گویم که تاحالا همچون تیمی نداشتیم و باید به بازیکنان و مربی افتخار کنند.

او ادامه داد: با این همه مشکلات تاکنون همچون بازیکنانی ندیده‌ام که بدون پول بازی کنند.

ساپینتو: بازی خیلی عالی‌ای انجام دادیم

ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی گفت: فکر می‌کنم بازی خیلی عالی‌ای انجام دادیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. می‌توانستیم گل‌های خیلی بیشتری بزنیم. فکر می‌کنم نتیجه با توجه به کیفیتی که در بازی داشتیم، منصفانه بود. همانطور که گفتم این راحت نیست تیمی را هدایت کنید که ۶ یا ۷ ماه است، پولی دریافت نکرده است. امروز قولی را از کریمی گرفتیم که نهایتاً تا ۲ روز دیگر به بازیکنان، و تیم پول پرداخت شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تیمم افتخار می‌کنم. از دولت و افرادی که می‌توانند و مسئولان استقلال می‌خواهم که این مشکلات را برطرف کنند تا بتوانیم با شرایطی که بقیه دارند کار را ادامه دهیم و بازی کنیم.

ساپینتو افزود: همینطور می‌خواهم از هواداران‌مان هم تشکر کنم. امروز پاسخ و حمایت خیلی خوبی از ما داشتند. از طرحی که ابتدای بازی با اسم من درست شد تشکر می‌کنم و به آن افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم استحقاق این کار بزرگ را نداشتم و به نظر بازیکنان کار سخت‌تری انجام دادند. این مساله همیشه هیجان و افتخاری برای ما است. هواداران از باشگاه و بازیکنان و تیم حس خوب حمایتی دارند. هواداران تنها حامیان بزرگ ما هستند و این فوق‌العاده است./ورزش سه

انتهای پیام/*


کد مطلب: 32431

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/32431/استقلالی-ها-اولین-فینالیست-جام-حذفی-شدند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir