کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت دادستان زاهدان از حمله تروریستی به هنگ مرزی سراوان

گروهک جیش الظلم عامل حمله هنگ مرزی سراوان بود/دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل حادثه صادر شد

حمله به پاسگاه مرزی «مک سوخته» هنگ مرزی سراوان انجام شده است

31 ارديبهشت 1402 ساعت 11:07

دادستان زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان در تشریح حمله تروریستی به هنگ مرزی سراوان گفت: ۶ نیروی مرزبان در حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی شهرستان سراوان به شهادت رسیدند که دستورات قضایی لازم برای دستگیری عوامل این حادثه صادر شده است.


به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، مهدی شمس آبادی امروز یکشنبه اظهار کرد: شب گذشته در پی حمله گروهک جیش الظلم به پاسگاه مرزی مک سوخته شهرستان سراوان ۶ نفر از نیروهای هنگ مرزی این شهرستان شهید و تعدادی نیز مجروح شدند.

وی افزود: دستورات قضایی لازم جهت دستگیری عوامل این حادثه از سوی دادستانی صادر شده است.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: در این درگیری گروهبان یکم شهید "حسین بادامکی"،گروهبان یکم شهید "علی غنی با تدبیر"،گروهبان یکم شهید "رضا برجی"، سرباز وظیفه شهید "محمد جمالزاده"،سرباز وظیفه شهید "یونس سیفی نژاد" و سرباز وظیفه شهید "ناصر حیدری" شهید شدند.

گفتنی است؛ حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شب گذشته و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی "مزه سر" هنگ مرزی سراوان رو به رو شد که در این درگیری متاسفانه ۶ مرزبانان کشور عزیز ایران اسلامی‌مان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند./ایسنا 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 32314

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/32314/گروهک-جیش-الظلم-عامل-حمله-هنگ-مرزی-سراوان-دستورات-قضایی-لازم-دستگیری-عوامل-حادثه-صادر

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir