کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت اداره کل آموزش و پرورش استان

پایگاه های مطالعات نوروزی در مدارس اصفهان دایر می‌شود

تعطیلات‌ نوروز دوران طلایی برای کنکوری هاست

ایرنا , 10 اسفند 1401 ساعت 10:12

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان از دایر شدن پایگاه های مطالعات نوروزی ویژه دانش آموزان متوسطه دوم به منظور تداوم آموزش و یادگیری خبر داد.


به گزارش ایصال نیوز و به نقل از ایرنا، سید احمد بنی لوحی روز سه شنبه در گفت گویی با اشاره به تلاش دستگاه تعلیم وتربیت برای افزایش کیفیت بخشی آموزشی گفت: در نوروز حدود دو هفته دانش آموزان به دلیل حضور نیافتن در مدرسه تعطیل هستند و این پایگاه‌ها که در مدارس تشکیل می‌شود به ویژه برای دانش آموزان پایه دوازدهم‌ که آزمون کنکور سراسری را در پیش‌ دارند، بسیار مفید و موثر است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: تعطیلات‌ نوروز دوران طلایی برای کنکوری هاست که باید به بهترین نحو ضمن مطالعه مستمر به جبران ضعف‌های خود بپردازید.

این مسوول افرود: از این رو پایگاه‌های مطالعاتی با قوت و قدرت پس از دوران کرونا برپا شد و از دانش آموزان دعوت می‌شود تا با حضور در این پایگاه‌ها از دبیران و مشاوارن بهره کافی را ببرند.

وی همچنین به پایش کیفیت آموزشی ۳۲۰هزار دانش آموز در هفته جاری اشاره کرد وگفت: این پایش به‌منظور آگاهی دانش آموزان وخانواده آنان از وضعیت تحصیلی آنهاست که مطلع شوند که در چه مواد درسی نیاز به تلاش بیشتری دارند و با آمادگی بالایی در امتحانات خرداد شرکت کنند.

بنی لوحی افزود: اکنون ۲۱۸ هزار دانش آموز در دوره متوسطه اول و ۱۰۲ هزار دانش آموز در دوره متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.

حدود یک میلیون دانش‌آموز در بیش از ۶ هزار واحد آموزشی در استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 30461

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/30461/پایگاه-های-مطالعات-نوروزی-مدارس-اصفهان-دایر-می-شود

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir