کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نطق پیش از دستور جلسه علنی مجلس

قالیباف: یوم‌الله ۱۶ آذر، نماد استقلال طلبی و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است

خون سرخ شهدا، لکه ننگ ابدی بر پیشانی دولت کودتاچی آمریکا است

16 آذر 1401 ساعت 8:37

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز دانشجو، یوم الله ۱۶ آذر را نماد استقلال طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران دانست و گفت: خون سرخ شهدا و تمامی پویندگان راه آزادی و استقلال ایران، لکه ننگ ابدی بر پیشانی دولت کودتاچی آمریکا و رژیم دست نشانده آنها و تمامی افراد خائنی است که منافع استعماری دولت‌های خارجی را به منافع ملت و کشور خود ترجیح می‌دهند.


به گزارش ایصال نیوز از خانۀ ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 16آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) را به ملت شریف ایران و عموم محبان ایشان در سراسر جهان اسلام تسلیت و تعزیت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین روز دانشجو را به تمام دانشجویان و علم پژوهان سراسر کشور تبریک و تهنیت می‌گویم و یاد و خاطره شهدای شجاع این روز، شهیدان احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا را گرامی می‌دارم.

وی همچنین اظهار کرد: یوم الله 16 آذر نماد استقلال طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار، دخالت خارجی و نشان شکست و رسوایی کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

دکتر قالیباف یادآور شد: خون سرخ این شهدا و تمامی پویندگان راه آزادی و استقلال ایران، لکه ننگ ابدی بر پیشانی دولت کودتاچی آمریکا و رژیم دست نشانده آنها و تمامی افراد خائنی است که منافع استعماری دولت‌های خارجی را به منافع ملت و کشور خود ترجیح می‌دهند و ایران را ویرانه‌ای در چنگال و ضیق یوغ کودتاچیان آمریکایی و انگلیسی می‌خواستند و می‌خواهند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 28712

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/28712/قالیباف-یوم-الله-۱۶-آذر-نماد-استقلال-طلبی-رسوایی-کودتاچیان-آمریکایی-برابر-ملت-آگاه-ایران

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir