کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیکر شهید مدافع امنیت در جیرفت تشییع شد

30 شهريور 1401 ساعت 14:37

پیکر مطهر "سجاد محمدی‌سلیمانی" شهید مدافع امنیت، امروز (چهارشنبه) طی آیینی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایتمدار جیرفت شهردار الولایه از مقابل فرمانداری این شهرستان تشییع شد.


به گزارش ایصال نیوز، ستوان دوم سجاد محمدی سلیمانی، مامور پاسگاه انتظامی اسفندقه جیرفت شامگاه یکشنبه هفته جاری در حین ماموریت به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

یک تیم از نیروهای پاسگاه انتظامی اسفندقه در مسیر جاده مواصلاتی اسفندقه اقدام به گشت ایست و بازرسی می کنند که در حین گشت، ستوان دوم سجاد محمدی سلیمانی توسط یک خودرو زیرگرفته می شود و به درجه رفیع شهادت نایل می آید.

امام جمعه جیرفت در آیین تشییع پیکر شهید سجاد محمدی سلیمانی شهید مدافع امنیت گفت: مردم و امت ایران اسلامی قدردان نیروهای امنیتی و نظامی، بسیجی، بویژه نیروی جان بر کف انتظامی که امروز مظلوم واقع شده اند، هستند.

حجت‌الاسلام میثم تارم اظهار داشت: مردم قدر نیروی انتظامی را می‌دانند و حمایت خود را به طور قاطع و جامع از آنها اعلام می‌کنند و پای نیروی انتظامی ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی پای امنیت و نظام ما ایستاده و هر روز در این راه شهید می‌دهد.

حجت‌الاسلام تارم با بیان اینکه شهیدان عزیز، جان برکف و ولایتمداری مانند سجاد محمدی سلیمانی در نیروی انتظامی به شهادت رسیده‌اند ادامه داد: وظیفه ما این است که قدر این نیرو را بدانیم و ان شاالله این هفته بعد از اقامه نماز جمعه، امت اسلامی و مردم شهرستان جیرفت به حمایت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، ارزش‌های اسلامی و در پاسخ به استکبارجهانی و کسانی که در این روزها حتی به قرآن مجید و مقدسات ما بی احترامی کردند، با راهپیمایی خود پاسخ دندان شکن خواهند داد.

امام جمعه جیرفت اضافه کرد: همه باید متوجه باشند که نیروی انتظامی با کمال دقت، صراحت، قاطعیت، هم حافظ نظم و امنیت است و هم نسبت به مردم نهایت لطف، دلسوزی و مهربانی را دارد./جمهوری اسلامی

انتهای پیام/*


کد مطلب: 26978

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/26978/پیکر-شهید-مدافع-امنیت-جیرفت-تشییع

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir