کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در پیامی به مناسبت آغاز هفتۀ دفاع مقدس

فرماندار نجف آباد: هفتۀ دفاع مقدس مجالی برای گرامیداشت شجاعت و ایمان و اتّحاد مردم ایران است

نجف آباد با تقدیم بیش از ۲۵۰۰ شهید والا مقام از پیشتازان دفاع مقدس بوده است

30 شهريور 1401 ساعت 10:20

موسی مباشری، معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، به مناسبت فرا رسیدن هفتۀ دفاع مقدس، پیامی صادر کرد.


به گزارش ایصال نیوز، متن پیام فرماندار نجف آباد به شرح زیر است: 

به نام خدا

امروزه فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت توانسته ایران اسلامی را از گزند کینه توزی های استکبار جهانی مصون نگاه داشته و راه تعالی و پیشرفت جامعه به سمت اهداف والای نظام مقدس جمهوری سلامی را هموار سازد.

هفته دفاع مقدس نماد مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جان فشانی دلاورانه پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است و مجالی برای گرامی داشت شجاعت و ایمان و تکریم اتّحاد و هم دلی مردم ایران در راه دفاع از ارزش های ملّی و اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان؛ بدین‌وسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین به تمامی مردم شریعتمدار شهرستان نجف آباد که با تقدیم بیش از ۲۵۰۰ شهید والا مقام و ۴۰۰۰ جانباز و آزاده از پیشتازان این حماسه بزرگ بوده اند، ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق ادامه راه شهیدان را مسئلت می نمایم.

موسی مباشری 
30 / شهریورماه / 1401

انتهای پیام/*


کد مطلب: 26972

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/26972/فرماندار-نجف-آباد-هفتۀ-دفاع-مقدس-مجالی-گرامیداشت-شجاعت-ایمان-ات-حاد-مردم-ایران

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir