کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ورود و دستور قاطع دادستان شهریار

هزار و ۷۵۰ مترمربع از مستحدثات غیر قانونی در یبارک شهریار قلع و قمع شد

بازداشت دو نفر از مسئولان کنترل نظارت بر ساخت‌وساز شهرداری شهریار

28 شهريور 1401 ساعت 10:36

دادستان شهریار استان تهران گفت: هزار و ۷۵۰ مترمربع از مستحدثات غیرقانونی در قطعه زمینی واقع در یبارک شهریار، قلع و قمع شد.


به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، حمید عسکری پور اظهار کرد: در پی اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و قلع و قمع مستحدثات غیر مجاز در قطعه زمینی به مساحت کل ۱.۳ هکتار واقع در یبارک شهرستان شهریار، دستورات لازم قضایی در این خصوص صادر شد.

دادستان شهریار تصریح کرد: قطعه زمین مذکور به صورت ۸ عدد بنا به مساحت کل یک هزار و ۷۵۰ مترمربع، ۵ استخر به مساحت کل ۳۰۰ مترمربع، ۵ آلاچیق به مساحت کل ۴۰۰ مترمربع، محوطه سازی به مساحت کل ۳ هزار مترمربع و طول دیوار به طول یک هزار و ۳۰۰ متر تغییر کاربری غیرمجاز شده بود.


*بازداشت دو نفر از مسئولان کنترل نظارت بر ساخت و ساز شهرداری شهریار به اتهام ارتشاء



چهار روز پیش نیز حمید عسکری پور خبر از بازداشت دو نفر از مسئولان کنترل نظارت بر ساخت و ساز شهرداری شهریار به اتهام ارتشاء داده بود. دادستان شهریار با بیان اینکه در حال حاضر پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات مقدماتی است و بر فرض توجه اتهام به اشخاص دیگر، نسبت به صدور دستورات لازم برای بازداشت آن‌ها اقدام خواهد شد، تصریح کرده بود: دستگاه قضایی در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی با جدیت اقدام می‌کند و بر این امر تاکید دارد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 26919

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/26919/هزار-۷۵۰-مترمربع-مستحدثات-غیر-قانونی-یبارک-شهریار-قلع-قمع

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir