کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سمپوزیوم بین المللی استخوان و غضروف پژوهشگاه رویان برگزار می شود

27 شهريور 1401 ساعت 9:34

سمپوزیوم بین‌المللی استخوان و غضروف پژوهشگاه رویان در تاریخ ۳ تا ۴ آذر ماه سال جاری با موضوع" رویکردهای نوین بازسازی بافت استخوان و غضروف: از ایده‌ تا بالین" با رویکرد "پزشکی بازساختی و مهندسی بافت" برای دانشجویان/ اساتید دانشگاه/ پزشکان و مدیران با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته ملی و بین‌المللی از کشورهای مختلف در دو روز و به صورت هیبریدی (حضوری و مجازی) در محل سالن همایش های پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود.


به گزارش ایصال نیوز، سمپوزیوم بین‌المللی استخوان و غضروف پژوهشگاه رویان به جدیدترین موضوعات در حوزه چاپ زیستی سه بعدی، رویکردهای درمانی مبتنی بر بافت و سلول در حوزه مهندسی بافت، رهایش سلولی هدفمند با هدف آشنایی با محصولات پیشرفته درمانی و دارویی زیست¬مواد برای بازسازی استخوان و غضروف، معرفی محصولات تجاری داخلی و بین¬المللی در این حوزه می‌پردازد.


سرفصل های سمپوزیوم بین‌المللی استخوان و غضروف پژوهشگاه رویان عبارتند از:

• رویکردهای درمانی مبتنی بر بافت و سلول و رهایش هدفمند سلول برای بازسازی بافت استخوان و غضروف

• رویکردهای درمانی بدون سلول مبتنی بر وزیکولهای خارج سلولی ماده

• محصولات پیشرفت درمانی و دارویی زیست مواد

• چاپ زیستی سه بعدی


این سمپوزیوم بین المللی با پشتوانه بیش از ۱۵ سال تجربه و تخصص اساتید و متخصصین گروه استخوان و غضروف پژوهشگاه رویان، کارگاه های عملی را با سه عنوان "بیوانفورماتیک، مهندسی بافت استخوان و غضروف و چاپ زیستی سه بعدی" با هدف آشنایی و تشویقِ هر چه بیشتر دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مرتبط و نیز ارتقای دید دانشجویان در خصوص چگونگی تولید و توسعه محصولات پیشرفته زیست مواد، رویکردهای درمانی مبتنی بر بافت و سلول و تشویق و افزایش مهارت‌های کاربردی و عملی افراد، علی‌الخصوص دانشجویانِ در حال تحصیل در مبحث نام برده، برگزار می‌کند.

این کارگاه ها با هدف ترویج فرهنگ استفاده از رویکردهای نوین پزشکی در درمان اختصاصی بافت های سخت استخوان و غضروف و تولید محصولات زیست مواد برگزار خواهد شد تا افراد بتوانند علاوه بر آموزش تئوری، با مباحث عملی آن که توسط اساتید و مجریان متخصص ارائه می شود، آموزش ببینند.

کارگاه های سمپوزیوم بین المللی استخوان و غضروف، در سه روز متوالی از ۳۱ آبان تا ۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. علاقمندان برای انجام ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به وبسایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان (اختصاصی سمپوزیوم و کارگاه های نام برده) به نشانی اینترنتی www.royan-edu.ir مراجعه و یا با شماره ۲۳۵۶۲۷۵۶-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.



انتهای پیام/*


کد مطلب: 26889

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/26889/سمپوزیوم-بین-المللی-استخوان-غضروف-پژوهشگاه-رویان-برگزار-می-شود

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir