کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیرکل جمعیت هلال احمر خبر داد

خدمات رسانی هلال احمر به بیش از ۴۲ هزار زائر در روزهای گذشته

رفاه و سلامت هموطنان اولویت هلال احمر است

18 شهريور 1401 ساعت 12:50

دبیرکل جمعیت هلال احمر از خدمت رسانی به بیش از 42 هزار زائر در رروزهای گذشته خبر داد و تصریح کرد: رفاه و سلامت هموطنان اولویت هلال احمر است.


به گزارش ایصال نیوز، یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر درباره آخرین گزارش خدمات امداد و نجات به زائرین اربعین حسینی اظهار کرد: از یکم شهریورماه تا ١٧ شهریور با ١٢٠٥ پایگاه ثابت و موقت، ۱۲ قرارگاه مرزی و ۱۹ بالگرد به هموطنان خدمات رسانی ارائه دادیم.

وی با بیان اینکه ۷۴۰ دستگاه چادر و ۶ اردوگاه اسکان اضطراری برپاکردیم گفت: در مجموع بر اساس  آخرین آمار 42 هزار 193نفر به مراکز ما مراجعه کردند و به 24 هزار 662 زائر  نیز اسکان اضطراری دادیم.

سلیمانی درپاسخ به سوالی مبنی بر تعداد درمان‌های سرپایی گفت: همچنین ده هزار 779 نفر نیز درمان سرپایی دریافت کردند و ٢٩٧نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

دبیر کل جمعیت هلال احمر ادامه داد: در مجموع از ٦٤٥٥نفر تست قند و فشار خون گرفته شد و به منظور پیشگیری از بیماری نیز ٤٣٠٠عدد ماسک و ٧١٠اسپری و مایع ضدعفونی کننده توزیع شد.

وی با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا اقدام به توزیع آب معدنی کردیم گفت: ٤٢٦٥ بطری آب معدنی، ٥٣٥٠قرص نان، ٩٦٠قوطی کنسروجات توزیع شد.


انتهای پیام/*


کد مطلب: 26686

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/26686/خدمات-رسانی-هلال-احمر-بیش-۴۲-هزار-زائر-روزهای-گذشته

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir