کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف اختلاس گسترده در یکی از ادارات کل استان ایلام

17 شهريور 1401 ساعت 11:12

دادستان مرکز استان ایلام از کشف اختلاس گسترده در یکی از ادارات کل استان ایلام خبر داد.


به گزارش ایصال نیوز، عبدالوهاب گفت: پس از یک دوره رصد اطلاعاتی و طی عملیاتی دقیق با همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک فقره فساد گسترده مالی در یکی از ادارات کل استان ایلام کشف شد.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از معاونان و دو نفر از پرسنل این اداره کل در این راستا دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، تحقیقات از دو متهم دیگر در یکی از شعب بازپرسی درحال انجام است.

دادستان ایلام گفت: این اشخاص با سوء استفاده از موقعیت شغلی و تطمیع دیگر پرسنل مبادرت به فروش اقلام دولتی و تحصیل وجوه ناشی از آن به نفع خود کرده است.

دادستان ایلام افزود: در این پرونده فساد کلان تمام اموال یکی از متهمان ازجمله خودرو های لوکس و واحد های آپارتمانی در راستای حفظ حقوق بیت المال و با عنایت به پولشویی این شخص تا صدور رأی قطعی در توقیف خواهد بود.

بخشنده گفت: فرد معرفی شده به زندان در تحقیقات اولیه صراحتا به اختلاس ۶۰۰ میلیارد ریال و شگرد تحصیل آن اقرارکرده است و با توجه به اقرار متهم مبلغ اختلاس چندین برابر مبلغ اعلامی از سوی متهم است و در حال بررسی است.

وی افزود: تحقیقات با تلاش شبانه روزی یکی از بازپرسان و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان (عج) تا شناسایی تمام مرتبطین، اموال تحصیل شده و انهدام کامل این شبکه ادامه خواهد داشت./میز ان 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 26660

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/26660/کشف-اختلاس-گسترده-یکی-ادارات-کل-استان-ایلام

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir